וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: אבי כנפו ושגיב כהן יבקשו הבהרות

הדס גרינברג

13.9.2011 / 13:13

רוצים שיחת הבהרה עם המאמן אלי כהן בשל אי הכללתם בסגל. בקבוצה מרוצים משחקני הרכש ומחכים לשני חלוצים זרים

שחקני הפועל עכו, שגיב כהן ואבי כנפו, הגיעו אמש (שני) למשחק מול הפועל ב"ש וגילו כי אינם נכללים בסגל הקבוצה. השניים שרק פתחו במחזור האחרון היו בהלם, לטענת חבריהם, על הדחתם מהסגל. השניים דרשו אמש הסבר לאי הכללתם בסגל אך לא קיבלו תשובות, ומחר עם החזרה לאימונים אמורים השניים לבקש שיחת הבהרה עם המאמן אלי כהן באשר להחלטה להדיחם, כך לפי מקורביהם.

יש לציין כי לשניים אין הסבר מניח את הדעת מהיכן נבעה ההחלטה ורק לאחר שיקבלו את התשובות מהצוות המקצועי יגיבו לפיחות הפתאומי במעמדם. מי שתפס את מקומם של השניים בסגל הם גיא דיין, שחתם בקבוצה לפני כשבוע, ועבד מורג'אן שהגיע הקיץ מהכח ר"ג ומתפקד כקשר אחורי.

בתוך כך, בקבוצה מרוצים מהניצחון אמש על הפועל ב"ש (0:2). צמד הזרים נבוישה מרינקוביץ' (שכבש את השער השני במשחק) ואלכס דוידוב, שברגע האחרון קיבל את שחרורו ונכלל בהרכב, הציגו יכולת טובה ובקבוצה מרוצים מהשניים, כמו גם מאלירן דנין שהרבה לתמוך בהתקפה ואף תרם ישירות לשני השערים.

צמד שחקני רכש נוספים שממשיכים להוכיח את עצמם הם משה מישאלוב וניסו קפילוטו שכבשו במחזורים הראשונים וממשיכים עם היכולת הטובה בפן ההגנתי. גיא דיין שותף אתמול לראשונה מאז הגיע לקבוצה לפני כשבוע וחצי.

גבע ברקאי שקיבל הודעה לפני כשבוע כי אינו בתוכניות של אלי כהן מחפש קבוצה אך אם לא ימצא כזו עד תום מועד העברות ב-22 לחודש הוא יישאר במסגרת הפועל עכו. בקבוצה ממשיכים לחפש אחר חיזוק לחלק הקדמי, כאשר בצוות המקצועי ממתינים להגעתם של שני חלוצים, ניגרי וסרבי, הצפויים להגיע בהמשך השבוע למבחנים. בקבוצה מקווים לאצטדיון מלא במשחק מול הפועל ת"א, שייערך ביום ראשון הקרוב באצטדיון הביתי.

צפו בהפועל עכו מנצחת את הפועל באר שבע 0:2

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully