וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם: "קנדה פייבוריטים, אנחנו מסוכנים"

שחקני נבחרת הדייויס קיימו מסיבת עיתונאים לקראת המפגש נגד קנדה. ויינטרוב: "גם להם יהיה קשה מול הסרבים של דודי"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

שחקני נבחרת הדיוויס הישראלית והקפטן אייל רן ערכו היום (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש נגד קנדה על העלייה לבית העליון (החל מיום שישי). מסיבת העיתונאים התקיימה במקביל לאימונים של שתי הנבחרות במרכז הטניס ברמת השרון, שייארח את המשחקים.

המחבט מספר 1 דודי סלע התייחס לעובדה שהיריבה הפעם היא נבחרת מסוכנת מאוד, עם אחד השחקנים היותר מתקדמים בסבב בשנה האחרונה (מילוש ראוניץ'). סלע אמר: "אני מוכל לכל מי שיבוא מולי. כולנו מרגישים טוב ומשחקים הרבה יותר טוב בארץ, כי הקהל נותן עוד נקודה".

אמיר ויינטרוב התייחס גם הוא למחבט הבכיר של קנדה ואמר: "אין ספק שמשחק נגד ראוניץ' זה משהו אחר. ננסה לעשות הכל כדי להתכונן לסרבים שלו, אבל גם דודי העלה לאחרונה את עצמת הסרב שלו. בכל מקרה, אנחנו מתרכזים בעיקר בעצמנו".

אנדי רם פירגן לנבחרת הקנדית ואמר: "הם פייבוריטים לנצח, אבל בבית שלנו אנחנו אחת הנבחרות המסוכנות בעולם. כבר התרגלנו לשחק בפלייאוף העליון וחשוב לנו מאוד לשמור על זה". שותפו של רם למשחק הזוגות יוני ארליך הוסיף: "צריך לזכור איך תמיד הצלחנו להתעלות על עצמנו בשנים האחרונות, רוסיה וצ'ילה היו דוגמאות טובות לכך".

הקפטן אייל רן: "הם פייבוריטים, אבל אנחנו משחקים כנבחרת וזה כמו מירוץ שליחים. דודי ואמיר יובילו את המקל לאנדי ויוני שעושים הרבה כאב ראש לנבחרות שבאות לפה. אם נעשה את שלנו, זה פחות חשוב מה יעשו בצד השני, למרות שאנחנו מאוד מכבדים את הקנדים".

מילוש ראוניץ' לא פוחד מהקהל הישראלי

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully