וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה: "אני לא פוחד מואן בומל"

קשר ברצלונה לא חושש ממשחקו הפיזי של ההולנדי לקראת המשחק מול מילאן (21:45, ספורט 5). "חבל שאיברה לא ישחק"

בשנת 2005, מארק ואן בומל ואנדראס אינייסטה עוד שיתפו פעולה במדי ברצלונה. מאז, עברו השניים דרכים שונות, אך בכל תחנה אליה הגיע הקשר ההולנדי, רצה הגורל והוא נפגש עם אינייסטה. היום (שלישי) הם ייפגשו שוב, כאשר ואן בומל יצטרף למילאן במשחקה בליגת האלופות מול ברצלונה (21:45, ספורט 5).

בשמיני באפריל, 2009, הגיע ואן בומל כקפטן באיירן מינכן למשחק ברבע גמר ליגת האלופות בקאמפ-נואו וחטף שם רביעיה. בגומלין אירחו הבווארים את ברצלונה, וכבר אז ואן בומל נכנס חזק באינייסטה. הספרדים רצו פנדל שלא קיבלו, אך אינייסטה השיג את שרצה, ובדקה ה-73 פרץ לרחבת הקבוצה במהלך שהביא לשער השיוויון של קייטה.

לפני שנה, נפגשו שוב ואן בומל ואינייסטה, הפעם בגמר המונדיאל בדרום אפריקה. גם אז הופנתה ביקורת רבה כלפי משחקו האלים מדי של ההולנדי, שזכה לכרטיס צהוב כבר בדקה ה-22. כמובן, בדקה ה-116 הוכרע המשחק, כאשר אינייסטה כבש את השער היחידי במשחק וזכה להניף את הגביע העולמי.

"אני לא פוחד מואן בומל", אמר אינייסטה במסיבת עיתונאים, "לא היו לי בעיות איתו בבארסה. אין לי שום דבר נגדו. יכלו להיות כמה פעולות אבל אני לא חושב שזה יחזור שוב", בהתייחסו למשחקו הפיזי של ההולנדי. "אני רוצה לחשוב שכולנו פעלנו מתוך אמונה והגנה על האינטרסים שלנו. היו תיקולים קשים אבל כל זה הסתיים בצורה טובה מאוד עבורי, עבורנו".

הקשר הספרדי אף התייחס לחסרון של שחקן עבר אחר בברצלונה, זלאטן איברהימוביץ', שלא ישחק עקב פציעה: "זה חבל שאיברה לא ישחק, אתה תמיד רוצה לראות את השחקנים הגדולים משתתפים. הוא היה נלהב לחזור למשחק הזה אבל מילאן גדולים מדי בכדי להתבסס על שחקן אחד".

אינייסטה אף הוסיף כי יש לו כבוד גדול עבור מילאן, אך התעקש שקבוצתו תהיה עם היתרון מול אלופת הסרייה A: "יש לי הרבה כבוד עבור מילאן והשחקנים שלהם. הם תמיד קבוצה גדולה. אני מרגיש שאנו יותר טובים ממילאן אבל הם יכולים לנצח. אנו נעבוד מאוד קשה בכדי להשיג את מה שאנו רוצים", הוסיף השחקן. בינתיים, ברצלונה לא הרשימה לאחר שאיבדה יתרון 0:2 במשחקה האחרון מול ריאל סוסיאדד וסיימה בתיקו, רגע לפני ליגת האלופות.

"אין לי שום דבר נגדו, אני מכיר אותו מזמני בברצלונה", אמר ואן בומל, "שיחקנו בגמר גביע העולם. לחצנו ידיים ובירכנו אחד את השני וניסינו לנצח את המשחק. ננסה לשחק בדרך הטובה ביותר. אנו קבוצה מאוד חזקה גם כן".

רוצים לראות את ליגת האלופות בטלוויזיה חדשה במתנה? הכנסו לכאן

איברהימוביץ' יחמיץ את המשחק בברצלונה

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully