וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - עירוני רמה"ש: איך יורדים לקרקע?

מזרחי הזהיר משאננות אחרי מכבי חיפה. שריקי צפוי לשחק. זפרן מתכנן מהפכה בהרכב האורחת (ג', 19:00, אין שידור)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* זהו משחק דחוי מהמחזור הראשון, שלא התקיים בשל המתיחות הבטחונית ששררה באותם ימים בדרום הארץ.

* שתי הקבוצות מעולם לא נפגשו אחת עם השנייה במסגרת ליגה כלשהי.

* רמה"ש עדיין לא צברה נקודה היסטורית אחת בליגת העל. אולי מחר.

* יוסי אופיר, קשר רמת השרון, יפגוש את הקבוצה בה גדל ובמדיה שיחק עד 2009. גם עבור ברוך דגו ומשה אבוטבול מדובר במשחק מול קבוצת נעוריהם.

* בפעמיים הבודדות שרומולו שיחק נגד אשדוד בעונת 2007/8, במדי בית"ר ירושלים, הוא כבש שער בשני המשחקים, גם בטדי וגם באיצטדיון הי"א.

מפתחות והכנות

מ.ס. אשדוד:

מעודדים מנצחון הליגה המפתיע 0:1 נגד מכבי חיפה ביום שבת, יגיעו שחקני אשדוד למשחק השלמה נגד העולה החדשה מרמת השרון. למאמן יוסי מזרחי היתה ביומיים האחרונים בעיקר עבודה בפן המנטלי, להוריד את שחקניו לקרקע אחרי החגיגות הגדולות שהיו לאחר הינצחון על הירוקים. מזרחי ביקש משחקניו לשכוח את המשחק נגד חיפה ולבוא מרוכזים ומפוקסים להתמודדות נגד רמת השרון. "רמת השרון זו קבוצה שתבוא להילחם על הנקודות שלה ואם נבוא שאננים נקבל בראש ונפסיד את המשחק", אמר המאמן לשחקניו באסיפה לקראת המשחק.

סגל מלא יעמוד לרשותו של מזרחי, כאשר במועדון מרוצים מכך שהשחרור הבינלאומי של החלוץ עידן שריקי הגיע. שריקי, שחזר ארצה מהקבוצה הפולנית גורניק זאבז'ה, צפוי ליטול חלק במשחק אחרי שכבר ערך אימונים עם חבריו החדשים-ישנים. בתוך כך, החלו להיבחן בקבוצה שני שחקני נבחרת בולגריה הצעירה, המגן טודור דוברינוב והקשר אתנאס יאנקו, שינסו בימים הקרובים להרשים את המאמן מזרחי.

עירוני רמת השרון:

מומי זפרן כנראה הסיק את המסקנות משני ההפסדים של הקבוצה במחזורי הפתיחה ומתכנן מיני-מהפכה בהרכב הקבוצה מחר. בעוד גיא ליפקה שהגיע ממכבי חיפה יערוך הופעת בכורה בעמדת המגן הימני במקום נאור פסר המורחק, סמי אליקים צפוי לפתוח כמגן שמאלי על חשבונו של עמיר נוסבאום ובהתקפה צפויים לפתוח אלן מסודי ורומולו על חשבון אורן ניסים וברוך דגו, כשייתכן שהאחרון בכל זאת ישובץ בהרכב על חשבון אחד הקשרים ההגנתיים.

ברמת השרון מודעים לסדרת המשחקים הקשה העומדת לפניהם. זפרן אמר הערב לשחקנים כי הם "חייבים להביא נקודות במשחק הזה, כי יהיה קשה מאוד להביא אותם נגד הפועל באר שבע ומכבי תל אביב ואסור לנו לשקוע בתחתית כבר בהתחלה".

יעמדו למבחן

מ.ס. אשדוד: דוד רביבו

אחד מסימני ההיכר של אשדוד בשנים האחרונות הוא סף מנטלי נמוך שהפגינה הקבוצה בהזדמנויות שונות. אחרי הניצחון הגדול נגד מכבי חיפה בשבת, זה יהיה מבחן מנטלי משעמותי לשחקנים שיצטרכו להיות במיטבם פעם נוספת בתוך שלושה ימים. רביבו המנוסה יצטרך להיות המנהיג על המגרש ובחדר ההלבשה כדי שאשדוד לא תשמוט נקודות יקרות מול קבוצה שלפחות על הנייר נחשבת נחותה ממנה.

עירוני רמת השרון: אלן מסודי

ברמת השרון הפכו עולמות כדי שיישאר בארץ ויוביל את החלק הקדמי של הקישור. יש לו מספיק נסיון בכדורגל הישראלי כדי לקחת עליו אחריות ולהוציא את הקבוצה מהבוץ. השאלה היא איך יתפקד הראש.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הרכבים משוערים

הרכב מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אפה אמברוז, אדיר טובול, ניר ביטון, עידן שדה, דוד רביבו, משה בן לולו, רוג'רס קולה.

הרכב רמת השרון: גל ניר, גיא ליפקה, אבי סופר (יניב לביא), סביטי ליפנייה, סמי אליקים, גל בראל, משה אבוטבול (יוסי אופיר, ברוך דגו), בן מלכה, אלן מסודי, אוסקר גררו, רומולו.

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully