וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.כ. הבקעה ניצחה את אשדוד 72:83 במשחק אימון

12.9.2011 / 20:57

העולה החדשה גברה על קבוצתו של עופר ברקוביץ' הודות ל-28 נקודות של פול דילייני. ראשל"צ ניצחה את ברק נתניה 72:82

העולה החדשה מ.כ הבקעה גברה הערב (שני) 72:83 על מכבי אשדוד במשחק אימון. הבקעה, שאירחה את המשחק, שיחקה ללא דנילו פינוק, שצפוי להגיע ארצה בהמשך השבוע לאחר שנטל חלק יחד עם נבחרתו פנמה באליפות אמריקה שנערכה בארגנטינה. אשדוד מנגד הופיעה ללא ינעם אירם (דלקת במרפק) וג'וש דאנקן הפצוע שייעדר במשך זמן ממושך. משחק האימון הבא של הבקעה יערך ביום חמישי בחוץ מול הפועל ירושלים.

המשחק הלך צמוד במחצית הראשונה, כאשר יתרון 55:63 של אשדוד בתום הרבע השלישי הפך למהפך בניצוחו של פול דילייני, שסידר לקבוצתו את הניצחון. הגארד האמריקאי המצוין סיים עם 28 נקודות, כאשר ראשון פרימן הוסיף 21, ניר כהן 12 וגור פורת 11. את אשדוד הובילו קרייג בראקינס וג'וש קרטר עם 19 נקודות כ"א, מאיר טפירו הוסיף 14 ואלכס טיוס 13.

* מכבי ראשון לציון גברה הערב 72:82 על ברק נתניה במשחק שנערך באולם ישורון בנתניה. הקבוצה של דני פרנקו עדיין חסרה שחקן גבוה, והתקשתה לעצור את אדריאן אוטר (16 נקודות) וברנדון באומן (21 נקודות) שהפגינו יכולת גבוהה. שחקן נוסף שהפתיע טובה בשורות הכתומים מראשון לציון הוא אור סולומון בן ה-18, שחקן נבחרת הנוער, שכבר בעונה שעברה שיחק בבוגרים ונתן כמה דקות מצוינות מהספסל. גם ניצן חנוכי (14 נקודות) בלט.

כבר מהפתיחה השתלטה ראשון לציון על המשחק ועלתה ליתרון 14:22 בתום הרבע הראשון. ברבע השני הצליחה נתניה להכנס למשחק מהבחינה ההתקפית כשהרכז ג'רום רנדל מחזיר אותה לעניינים ובמחצית הוליכה ראשון לציון 35:40. הרבע השלישי המשיך להיות צמוד כשראשון לציון שומרת על יתרון בן 5 נקודות, וברבע האחרון העדיפות של הקבוצה מעיר היין הובילה לניצחון 72:82. בשורות ברק נתניה בלטו בריאן אוסברי עם 19 נקודות, ג'רום רנדל עם 16 נקודות ואדריאן בנקס עם 15 נקודות.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully