וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב לימונד: "אשקלון היא לא ירידה ברמה בשבילי"

12.9.2011 / 13:56

קפטן עירוני אשקלון התייחס למעברו לקבוצה במסיבת עיתונאים. המנהל המקצועי שמעון אמסלם: "אין סיכוי שהקבוצה לא תצליח"

עירוני אשקלון קיימה הבוקר (שני) מסיבת עיתונאים מיוחדת בה הציגו את סגל השחקנים החדש לקראת עונת 2011/12. אשקלון החלה את הכנותיה לקראת העונה הקרובה באיחור לאחר שבתחילת הקיץ החליטה הנהלת הקבוצה בשיתוף עם העירייה לוותר על המקום בליגת העל, בעקבות ירידת הקבוצה לליגה הלאומית, אך לאחר לחצים שהופעלו על הצדדים החליטו באשקלון להישאר לעונה נוספת בליגת העל כקבוצה ה-11.

לקראת העונה הקרובה החתימו בקבוצה את המאמן אריק אלפסי, שחוזר לקדנציה שנייה, והביא איתו את עוזר המאמן ראובן נייברגר. מי שעובד עם השניים בשיתוף פעולה הוא המנהל המקצועי שמונה לקבוצה, שמעון אמסלם. סגל השחקנים כולל את הזרים דווין מיטשל, מרקו קילינגסוורת', טוני סקין ודארל האריס והישראלים רביב לימונד, יוני ניר, ניב ברקוביץ', עמית שמחון, דודו שמריז ואחיעד בוקרא.

"מרגש לפתוח עונה נוספת באשקלון בליגת העל", אמר המאמן אריק אלפסי, והוסיף: "כשהבעלים ושמעון פנו אליי היה לי קשה לסרב. ראיתי שנבנה כאן משהו שונה לגמרי. האנרגיות סביב הקבוצה, וכל מה שעוטף את הקבוצה השנה נראה בריא, קבוצה שעובדת קשה. מצפה לנו עונה קשה ומרתקת, יש לנו הגרלה מאוד מרתקת בתחילת העונה, משחקים קשים אבל כל הליגה צפופה וקשה. אני מקווה שנהיה קבוצה מנצחת, שהקבוצה תבוא לכל אימון רעבה ותבוא כדי לנצח".

הקפטן רביב לימונד אמר: "אני מאמין בחבר'ה שלי שיושבים כאן, ובכל החיובית ששוטפת את המועדון הזה. אני מקווה שנייצג את העיר הזאת בכבוד, ונראה שיש כדורסל טוב בפריפריה. במקום כמו אשקלון חייבת להיות קבוצת כדורסל מצליחה. אני לא חושב שזאת ירידה ברמה בשבילי. מתחילים פה בתהליך שיהפוך את אשקלון לשם דבר בכדורסל הישראלי, לא לשנה או לשנתיים אלא ליותר. אם זה ימשיך ככה, ואני אצליח לעזור לתהליך הזה, זו תהיה עלייה ברמה שלי כשחקן וכבן אדם. היו לי את כל האופציות ללכת ולחתום במקומות אחרים אבל הדשא של השכן לא ירוק יותר".

"ברמה האישית זה אתגר ענק בשבילי, הגעתי למקום שהוא יקר לליבי קודם כל בגלל הדרום ודבר שני בגלל שזה כדורסל", אמר המנהל המקצועי שמעון אמסלם, "אני אוהב כדורסל, ואני שונא להפסיד, זה שני הדברים שאני מקווה שאני אביא לקבוצה. אני מקווה שזה יהיה המוטו של הקבוצה.
במאקרו של הכדורסל באשקלון, אני לא באתי בשביל לבנות קבוצה אלא כדי לבנות את המועדון. החתמנו ישראלים ליותר משנה ואנחנו מקווים שהזרים ישארו ליותר משנה. עם האנשים שיש באשקלון, אין סיכוי שהקבוצה הזאת לא תצליח".

הבעלים יוסי דהאן חתם באומרו: "עשינו הכל כדי שתהיה קבוצה מצוינת, לקחנו אנשים טובים מאוד, אנשים שישמשו מודל לחיקוי לנוער, לנו חשוב שהנוער יתקדם. אני הייתי תמים בהופעה הראשונה שלי מול הקהל והעיתונאים שיהיו חמישה אשקלונים על הפרקט, וכנראה שזה בלתי אפשרי. אנחנו נעשה הכל כדי לקדם את הנוער האשקלוני. אנחנו בנינו קבוצה של 4 זרים, 4 ישראלים בכירים ו-4 אשקלונים, ששניים מהם ישחקו בעשירייה הראשונה. אני מקווה שבהדרגה נגדל עוד שחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully