וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "אנחנו לא שמים על מוריניו"

הכוכב מפסיק לשתוק: "לא הייתי מחליף את ברצלונה תמורת שום דבר בעולם. אני יודע שאלוהים ייתן לי לזכות במונדיאל"

הליגה הספרדית בקושי החלה ,אבל הדם הרע שזורם עוד מהעונה שעברה בין ברצלונה לריאל מדריד לא שוכך. הקבוצות כבר נפגשו העונה פעמיים במסגרת הסופר קאפ הספרדי, כשבסיכומם של שני משחקים סוערים במיוחד הקטלונים יצאו עם ניצחון 4:5, בעיקר הודות לליאונל מסי, שהיה אחראי על שלושה מהשערים, כולל השער שהכריע את ההתמודדות הכפולה.

היום (שני) התפנה הכוכב הארגנטינאי של הבלאוגראנה לדבר על המאבק בין הצדדים, בעיקר זה של קבוצתו מול
מאמן ריאל, ז'וזה מוריניו, שכזכור הכניס אצבע לעינו של עוזר המאמן של בארסה, טיטו וילאנובה באותה התמודדות והרתיח את הצדדים עוד יותר. "אנחנו לא שמים על מוריניו, למרות שלפעמים הוא אומר דברים שמרגיזים אותנו", אמר מסי, שהוסיף לגבי הקבוצה שלו: "לא היינו נראים כך בלי גווארדיולה, לא הייתי מחליף את ברצלונה תמורת שום דבר בעולם. אני נהנה לשחק עם צ'אבי ואינייסטה, שיחד עם כריסטיאנו רונאלדו, מהווים את השחקנים הטובים בעולם".

מסי, שזכה לאחרונה בתואר שחקן השנה באירופה, דיבר על החיים בתור כוכב כדורגל: "הייתי שמח לצאת ושאף אחד לא יזהה אותי, אבל אני מודה לכולם על האהבה שהם מרעיפים עליי. כבר התרגלתי לחיים האלה, אבל תמיד יש דברים שעדיין מפתיעים אותי".

גם את נבחרת ארגנטינה, שם מונה לקפטן לפני כחודש, לא שכח הכוכב: "החלום הגדול שלי הוא לזכות בתואר עם הנבחרת ואני יודע שאלוהים ייתן לי לזכות במונדיאל מתישהו".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully