וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: בוקה ראשונה, ריבר שנייה בליגה השנייה

הבוסטרוס גברו 0:1 על סן מרטין, אסטודיאנטס-טיגרה 3:1. המיז'ונריוס ניצלו מהפסד מביך, כשהשוו ל-2:2 בדקה ה-89

אחרי שישה מחזורים הצליחה בוקה ג'וניורס לכבוש את פסגת הליגה בטורניר האפרטורה. הצהובים-כחולים ניצחו 0:1 את סן מרטין סן חואן משער של וולטר ארביטי בדקה ה-75, מה שהביא את הקבוצה של חוליו פלסיוני למקום הראשון על חשבונה של אתלטיקו רפאלה המפתיעה, שסיימה ללא שערים עם ניואל'ס אולד בויס.

ראסינג קלוב במקום השלישי אחרי ניצחון 0:1 על אולימפו משער של תאופיליו גוטיירס בפנדל (19). טיגרה השיגה ניצחון חוץ גדול על אסטודיאנטס 1:3. קרלוס לונה פתח את מסכת ההבקעות עם שער בדקה הששית, דייגו מוראלס (22, פנדל) ורומן מרטינס (25) היממו את הקבוצה מלה פאלטה, שרק צימקה משער עצמי של קרלוס קסטגליונה (61).

אוניון עשתה את ההפתעה של המחזור כשניצחה בחוץ את ולס סארספילד 0:1 משער של פאולו רוסאלס בדקה ה-87. תוצאת המחזור הגיעה ממגרשה של גודוי קרוס, שממשיכה לשחק כדורגל נפלא עם 1:6 על אול בויס. דווקא האורחים עלו ליתרון מכיבוש של אדוארדו דומינגס (23), אלא שאז רובן רמירס (29, 46), עמנואל פראה (עצמי, 45), לאנדרו קארוסו (53), דייגו ויז'אר (59) וחורחה קורבלו (87) הפכו את התוצאה.

באנפילד - ארסנל 1:0
אמיליו סלאז'ה (7)

בלגרנו - אינדפנדיינטה 0:2
ססאר פריירה (38, 46)

קולון - סן לורנסו 1:3
לקולון: אסטבן פוארטס (22, 49), פדריקו היגואין (87), לסנלו: עמנואל ג'יגליוטי (67).

תיקו 2:2 דרמטי לריבר פלייט נגד דפנסה וחוסטיסיה

ריבר פלייט ממשיכה בניסיונותיה להעפיל חזרה לליגה הראשונה, אלא שהקבוצה של מתיאס אלמיידה ספגה שער שוויון בדקת הסיום שהוריד אותה מהפסגה. אחרי חמישה מחזורים למיז'ונריוס 11 נקודות, בעוד שחימנסיה חוחוי עם 13 נקודות.

ריבר התקשה במחזור החמישי בליגה עם דפנסה וחוסטיסיה אלא ששער שוויון דרמטי של רוחליו פונס מורי בדקה ה-89 הציל אותה מהפסד ראשון מביך בליגה. קודם לשער השוויון, פרננדו קבנאגי העלה את ריבר ליתרון בדקה ה-34, אלא שוויקטור אלבס כבש צמד (40 ו-58) והפך את התוצאה, כאמור, לפני השער של פונס מורי.

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully