וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 79 דקות לבן בסט, ברסט הפסידה לפ.ס.ז'

החלוץ הישראלי רשם החמצה גדולה, חאבייר פסטורה קבע 0:1 לקבוצה מהבירה. מונפלייה במקום הראשון אחרי 0:1 על ניס

המחזור החמישי בליגה הצרפתית הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם משחק מסקרן בפארק דה פראנס, שם פריס סן ז'רמן המתחדשת השיגה ניצחון נוסף, הפעם 0:1 על ברסט של עדן בן בסט, שפתח בהרכב והוחלף בדקה ה-79. לפני כן קיבלה מונפלייה הזדמנות לעלות לפסגה, וניצלה אותה עם 0:1 קטן על ניס. נאנסי ואוקזר (ללא בן שהר הפצוע) סיימו ב-0:0.

פריס סן ז'רמן - ברסט 0:1

אחרי ארבע תוצאות תיקו בארבעת המחזורים הראשונים, עדן בן בסט וקבוצתו חוו הפסד ראשון העונה, בבית מול פריס סן ז'רמן. קבוצת המיליונים מהבירה הציגה את הרכש החדש דייגו לוגאנו, שהסתדר עם החלוץ הישראלי (79 דקות, החמצה אחת גדולה בדקה ה-36) וסייע לפ.ס.ז' לשמור על שער נקי לראשונה העונה בליגה. רכש אחר, חאבייר פסטורה, היה חתום על שער הניצחון (הראשון שלו בפ.ס.ז') עם הקשתה מתוחכמת בדקה ה-68, אחרי בישול של ז'רמי מנז, גם הוא, איך לא, רכש נוצץ מהקיץ.

מונפלייה - ניס 0:1

כמעט שמונה שנים חלפו מאז הניצחון האחרון של ניס על מונפלייה, שהושג בליגה בדצמבר 2003. הקבוצה מהריביירה לא ניסתה לשחזר את ההישג וניסתה בעיקר להוציא נקודה, אך בסופו של דבר נשארה בלי כלום. מונפלייה, שפתחה את העונה עם שלושה ניצחונות לפני שנעצרה על ידי ליון, הייתה חלשה עד כניסתו של סולימאן קמארה, שבדקה ה-75 הכריע את ההתמודדות עם שער מצוין.

נאנסי - אוקזר 0:0

האורחים הגיעו ללא בן שהר הפצוע אבל עם הלהיט החדש אלן טראורה, וחילקו נקודות עם המארחת שעדיין לא ניצחה העונה. אוקזר ניצחה בסטאד מרסל פיקו לפני כשבועיים במסגרת גביע הליגה, אך הפעם לא העמיקה את המשבר של מאמנה לשעבר ז'אן פרננדז בקבוצתו החדשה. אדוארד סיסה, קשר הרכש של אוקזר, היה הכי קרוב לכיבוש עם כדור לקורה בדקה ה-45.

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully