וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: וולפסבורג ניצחה 1:2 את שאלקה

צמד של מריו מנדז'וקיץ' סידר לפליקס מגאת נקמה קטנה מול האקסית ויריבת מכבי חיפה בליגה האירופית. קלן-נירנברג 2:1

המחזור החמישי בבונדסליגה נפתח כבר ביום שישי ונראה שהליגה מתחילה לקבל צורה, כשבאיירן מינכן דורסת כל מה שזז ומתייצבת במקום הראשון. המחזור ננעל הערב (ראשון) במפגש המסקרן בו הצליחה וולפסבורג לעזור למאמנה פליקס מגאת לנקום באקסית שלו שאלקה, עם קאמבק וניצחון 1:2. במשחק שפתח את יום המשחקים הצליחה נירנברג להשיג את ניצחון הליגה השלישי שלה, עם 1:2 בחוץ על נירנברג וסטאלה סולבאקן.

וולפסבורג - שאלקה 1:2

פליקס מגאת פוטר משאלקה בעונה שעברה בבושת פנים. היום הוא הצליח להשיג נקמה קטנה על האקסית שלו מגלזנקירשן עם 1:2 מתוק במיוחד מבחינתו, שהעלה את הקבוצה שלו למאזן של שש נקודות ולמקום ה-13 בליגה עם שני ניצחונות ושלושה הפסדים. מגאת ודאי מקווה שהניצחון המרשים והמהפך יוציאו את הקבוצה שלו לדרך חדשה.

שאלקה עלתה ליתרון כבר בדקה ה-13, כשמהלך קבוצתי נהדר התחיל במסירת עומק של ראול לקלאס יאן הונטלאר, שהעביר רוחב לג'פרסון פרפאן והפרואני הקפיץ נהדר לחלוץ הספרדי, שהגיע מאחור ובנגיעה אחת נהדרת דחק פנימה את ה-0:1. אבל הקבוצה הביתית הצליחה לאזן בדקה ה-33 כשמסירת רוחב מצוינת של ראסמוס יונסון מצאה את מריו מנדז'וקיץ', שנגח מקרוב פנימה את ה-1:1. בדקה ה-82 הצליחו הזאבים להשלים את המהפך כשבעיטה חופשית של מרסל שייפר פגעה במנדז'וקיץ' והמשיכה משם פנימה בדרך ל-1:2 לוולפסבורג.

קלן - נירנברג 2:1

הקבוצה של דיטר הקינג ממשיכה בקו של השנה שעברה ובינתיים זה עובד לה מצוין, למרות העזיבות של כמה שחקני מפתח. נירנברג השיגה היום את ניצחון הליגה השלישי שלה העונה עם 1:2 מול קלן בחוץ. סטאלה סולבאקן נותר עם ארבע נקודות בלבד והלחץ ימשיך ללוות אותו גם השבוע. אלמוג כהן נכנס בדקה ה-90.

נירנברג קיבלה את הפנדל הראשון בדקה ה-31 לאחר שמרקוס פוילנר הוכשל ברחבה על ידי פדרו ג'רומל.
טימי סימונס המצוין בעט את הפנדל מדויק וקבע 0:1 לאורחת. ארבע דקות בלבד חלפו וג'רומל ביצע עבירה נוספת ברחבה, הפעם על תומאש פקהרט. סימונס שוב דייק מהנקודה הלבנה וזה 0:2.

הקבוצה הביתית הצליחה לצמק בדקה ה-39 כשאדיל צ'יהי הגיע ראשון לכדור חוזר ובעט פנימה את ה-1:2. בדקה ה-42 נותרה הקבוצה של דיטר הקינג ב-10 שחקנים לאחר שפקהרט ספג צהוב שני, אך גם זה לא מנע ממנה להשיג ניצחון חוץ חשוב. זאת לא לפני שגם קלן ספגה כרטיס אדום בדקה ה-75 לאחר עבירה גסה של מיסו ברצ'קו.

עדכון ראשון: 18:24

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully