וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רמת גן הגיעה לליגה

צמד של ליאור אסולין סידר לאורדונים 1:3 באום אל פאחם. הפועל אשקלון-הפועל ירושלים 0:0, בת ים-בית"ר ת"א רמלה 1:3

המחזור השלישי בליגה הלאומית מגיע לסיומו הערב (שני) עם שלושה משחקים, כאשר גם הפועל אשקלון איבדה את מאזנה המושלם לאחר שסיימה ב-0:0 ביתי עם הפועל ירושלים. עוד לפני כן נערך המשחק המרכזי, כשהפועל רמת גן השיגה ניצחון ראשון העונה, 1:3 בחוץ על מכבי אום אל פאחם. עירוני בת ים תארח את בית"ר תל אביב רמלה.

מכבי אום אל פאחם - הפועל רמת גן 3:1

אחרי כל הרעש בקיץ ומסע הרכש המרשים שהציב אותה כמועמדת הבכירה להעפיל בחזרה לליגת העל, הפועל רמת גן פתחה את העונה בקול ענות חלושה עם שתי תוצאות תיקו מאופסות. שחקניו של פרדי דוד חיפשו את השער הראשון והניצחון הראשון, והשיגו אותו דווקא מול מכבי אום אל פאחם, שבשני המחזורים הראשונים צברה ארבע נקודות וכלל לא ספגה. אשרף סולימאן הוליך את המקומיים ליתרון במחצית עם שער בדקה ה-13, אבל לאחר ההפסקה רק קבוצה אחת הייתה על המגרש. קרלוס צ'קאנה היה חתום של שער הבכורה של האורדונים בדקה ה-48, וחלוץ הרכש ליאור אסולין השלים את המהפך עם צמד בדקות 52 ו-75.

הפועל אשקלון - הפועל ירושלים 0:0

המארחת הוספדה במהלך הקיץ, אבל בסופו של דבר הצליחה לשמור על שלד טוב, צירפה זר מרשים בדמות אוסיי מאוולי שכבש כבר שלושה שערים ונותרה כמושלמת היחידה בליגה בעקבות תוצאות סוף השבוע. הערב היא קיוותה להיות הקבוצה היחידה בליגה ששומרת על מאזנה המושלם, אלא שבתום תשעים דקות משעממות משהו חילקו ביניהן הקבוצות את הנקודות. האורחים עדיין ללא ניצחון העונה, ובשבוע הבא יארחו את מכבי באר שבע. אשקלון תצא למשחק מרתק מול מכבי אחי נצרת.

עירוני בת ים - בית"ר תל אביב רמלה 1:3

איתי מרדכי, שהגיע מקבוצת הנוער של מכבי חיפה לתפקיד המאמן, הביא איתו שחקנים רבים אותם אימן בחיפה ובינתיים יש גם תוצאות. רן בן שמעון העלה את המארחת ל-0:1 כבר בדקה הראשונה, ובדקה השביעית השלים צמד בזק. שרון גורמזנו עוד הצליח לצמק ל-2:1, אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת למגלן אוואלה, שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-80. האורחת עדיין ללא ניצחון העונה.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully