וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: בטיס ניצחה את מאיורקה 0:1

90 דקות לדודו אוואט, שטעות שלו סידרה שער ניצחון דרמטי לקבוצה המקומית. תומר חמד היה חלש והוחלף בדקה ה-60

מאיורקה, קבוצתם של דודו אוואט ותומר חמד, התארחה היום (ראשון) בצהריים בסביליה אצל קבוצת בטיס המקומית. האדומים, שפתחו את הליגה עם ניצחון נאה 0:1 על אספניול במחזור הראשון, קיוו לשמור על המאזן המושלם גם בתום שני משחקים ולהצטרף לחבורת הצמרת, אך הם לא הצליחו לפרוץ את ההגנה המקומית ונענשו על כך עם הפסד דרמטי 1:0 משער של רובן קסטרו בדקה ה-86.

בטיס הייתה קרובה להבקיע דקה לפני המחצית, כאשר התקפה משוגעת הסתיימה עם שתי בעיטות למשקוף של אוואט. תומר חמד, ששב מאוכזב מפגרת הנבחרת, למרות שער היתרון שכבש בקרואטיה, לא שיחזר את היכולת ממשחק פתיחת העונה והוחלף על ידי צ'ורי קסטרו האורוגוואי בדקה ה-60, במטרה לשמור על הנקודה, אלא שגם החילוף לא עזר ויציאה רעה של השוער הישראלי (שהיה טוב מאוד עד אז) לכדור קרן, ארבע דקות לסיום, עלתה למאיורקה בהפסד האכזרי, כשקסטרו המשיך מקרוב כדור שקפץ ברחבה.

אוסאסונה - חיחון 1:2

אוסאסונה השיגה ניצחון ראשון העונה כשגברה במגרשה 1:2 על ספורטינג חיחון. חואן מרטינס כבש ראשון בדקה ה-28, ושתי דקות לאחר מכן אלברו סחודו נעץ את השני. דויד בראל הצליח רק לצמק רבע שעה לסיום.

אספניול - אתלטיק בילבאו 1:2

הקטלאנים השיגו נקודות ראשונות העונה בזכות צמד של סרחיו גארסיה בדקות 25 ו-73, פרננדו יורנטה איזן זמנית לבאסקים (62), שנותרו עם נקודה בודדת משני משחקיהם הראשונים.

משחקים נוספים:

ראיו וייקאנו - סראגוסה 0:0

ראסינג סנטאנדר - לבנטה 0:0

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully