וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: ניצחון דרמטי לדרום אפריקה על ווילס

אלופת העולם נחלצה מהפסד מפתיע והשיגה ניצחון ראשון באליפות, 16:17. אוסטרליה ניצחה את איטליה 6:32

יום המשחקים השלישי באליפות העולם בראגבי הנערכת בניו זילנד התקיים היום (ראשון), כאשר במרכזו עמד המשחק בין אלופת העולם המכהנת, דרום אפריקה, לבין ווילס החזקה.

בסיומו של יום, הדרום אפריקאים יצאו עם ניצחון דחוק, 16:17, לא לפני דרמה אדירה שהגיעה אל השניות האחרונות. פחות משלוש דקות משריקת הפתיחה, פריצה יפה של ז'ק פורי הסתיימה בטריי של פרנס סטיין ויתרון לדרום אפריקה, אלא שהוולשים הקשוחים לא התכוונו לוותר וג'יימס הוק ניצל שלוש בעיטות עונשין ובתוספת טריי של טובי פלטאו, הם עלו ליתרון מדהים של 10:16, כשנשארו 26 דקות בלבד לסיום.

ה"ספרינגבוקס" לא אמרו נואש ובתום מתקפה מאסיבית פרנסואה הוגארד עבר את קו עמודי השער של ווילס ובתוספת המרת שתי נקודות מדויקת מורנה סטיין (אין קשר לפרנס), דרום אפריקה הצליחה לעלות ליתרון נקודה, כשלמזלה הרב הוק עוד הספיק להחמיץ בעיטת עונשין עם שמונה דקות על השעון והניצחון נשאר אצל פיטר דה ויליה וחניכיו, אחרי אחד המשחקים הצמודים ביותר באליפויות העולם.

במשחקים נוספים היום אוסטרליה, אחת המועמדות הברורות לזכייה, לא התקשתה לרמוס את איטליה 6:32 כשהיא נעזרת בארבעה טריים מארבעה שחקנים שונים. אירלנד לא התחשבה בבוקר הסנטימנטלי שעבר על ארצות הברית, שציינה לפני המשחק את ה- 11/9 בטקס מרגש. על המגרש, האמריקאים ניסו להוות יריב לאירים, אבל ה"שאמרוקס" החזקים נתנו מחצית שנייה מהסרטים בדרך לניצחון 10:22.

הטורניר יימשך ביום רביעי במפגשים בין סמואה לנמיביה, טונגה שתשחק מול קנדה וסקוטלנד, שתתמודד מול גאורגיה.

ראגבי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully