וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן רוצ'ט: "מצער איך שאנחנו נראים"

הדס גרינברג

11.9.2011 / 11:18

קפטן עירוני קרית שמונה לא אוהב את איך שהקבוצה שלו נראית, ויודע גם מה הבעיה: "ההפסד בנתניה פגע לנו במוראל"

אכזבה גדולה נרשמה בעירוני קריית שמונה לאחר התיקו אמש (שבת) נגד הפועל פתח תקוה. חניכיו של רן בן שמעון קיוו לניצחון אחרי ההפסד למכבי נתניה במחזור הקודם, בכדי להשיב לעצמם את הביטחון, אך המשחק הסתיים בתיקו 1:1.

הקפטן אדריאן רוצ'ט אמר לוואלה! ספורט: "ההפסד בנתניה פגע לנו במוראל, ורצינו מאוד לנצח. חבל שזה לא קרה. אנחנו מאוכזבים מאוד מהמשחק כי לא הראינו אופי וחוסן אישי. התחלנו טוב את המשחק, שלטנו וכבשנו אבל אחרי הגול הלכנו אחורה וכאילו חיכינו להם שיכבשו, היינו מפוחדים".

רוצ'ט מוסיף: "חבל שלא שמרנו על יתרון, במיוחד אחרי שהורחק להם שחקן. זה מצער איך שאנחנו נראים מתחילת העונה". כשנשאל אם איך שהקבוצה נראתה, נבע מיכולת לא טובה בלבד או רק מהפגיעה בביטחון, הוסיף הקפטן: "זה גם וגם, אבל אין ספק שהפגיעה בביטחון השפיעה על היכולת, כי לא הראינו אופי וזה משהו שכל אחד צריך להביא מעצמו, אופי זה לא משהו שאפשר ללמוד או לתת למישהו, אנחנו נהיה חייבים לתקן כבר בשבת נגד מ.ס. אשדוד, כי יש לנו קבוצה טובה עם מאמן טוב ושחקנים מוכשרים וחדר הלבשה מצוין - יש לנו את כל הכלים להצליח".

הקשר עדי אלישע שקיבל אתמול לראשונה את הקרדיט בהרכב מרן בן שמעון לאחר תקופה ארוכה מאוד החזיר אמש לקבוצתו ומאמנו בשער היתרון מה שצפוי להקנות לו את חולצת ההרכב גם במשחק מול אשדוד. אחרי שני משחקים בהם פתח יובל אבידור בהרכב, לא שותף אתמול החלוץ, ובמקומו הרכיב בן שמעון את יואל צ'חנוביץ' האלמוני.

בקבוצה עדיין לא מוותרים על חיזוק, ושמו של קשר נבחרת ליטא מנטאס סוואנס עלה כאופציה. נכון לעכשיו קיימים קשיים בהבאתו ובקבוצה ממשיכים לבדוק בגזרות אחרות.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully