וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל פתח תקוה וקרית שמונה סיימו ב-1:1

קבוצתו של בן שמעון עלתה ליתרון משער של עדי אלישע (21), הלוחמים של לנדאו השוו מרגלי לוזון (73). דניאל אדו הורחק (62)

עוד מחזור חולף עובר לו בליגת העל, ושוב ראוי להחמיא להפועל פתח תקוה. הקבוצה שעברה את כל התרחישים האפשריים במהלך הקיץ התחילה את העונה במינוס תשע נקודות, אך היא ממש לא מתכוונת להרים ידיים. אחרי שסחטה 2:2 ממכבי חיפה בצורה מעוררת כבוד במחזור הקודם, חילצו הערב (שבת) שחקניו של גילי לנדאו נקודה גם מעירוני קרית שמונה, כאשר חזרו מפיגור בדרך ל-1:1.

מנגד, פתיחה העונה המגומגמת של קרית שמונה נמשכת לה. רן בן שמעון ושחקניו אכזבו עם הפסד 3:1 למכבי נתניה לפני היציאה לפגרה, וגם היום הם לא הציגו יכולת טובה מול נועלת הטבלה. בעונה החולפת היתה קרית שמונה המרעננת הרשמית של הליגה, כעת יהיה עליה להציג יכולת טובה יותר אם ברצונה לשמור על התואר הזה.

הצפוניים פתחו טוב ומסוכן יותר ועלו ליתרון בדקה ה-21, כאשר אלעד גבאי הגביהה כדור לרחבה, עדי אלישע השתלט היטב ובעט מעל ידיו של אוסטין אג'ידה כדי לקבוע 0:1 יפה. על סף הירידה לחדרי ההלבשה קיבל אור פישביין הזדמנות גדולה לאזן ל-1:1 כשהגיע לבדו מול דני עמוס, אך גלגל כדור שטוח שחלף סנטימטרים ליד הקורה. המלאבסים המשיכו לחפש את השוויון גם במחצית השניה, אלא שכרטיס צהוב שני של דניאל אדו בדקה ה-62 אחרי עבירה גסה על רביד גזל הותיר אותם בעשרה שחקנים. ואז, בדקה ה-73, יצא פישביין הצעיר למבצע אישי יפה ובישל ליניב לוזון המחליף, שמזווית קשה בעט פנימה. המלאבסים משיגים 1:1 נאה.

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי, אסף בן מוחה, דניאל אדו, יגאל אנטבי, פביאן סטולר (אייל שן, 61), ג'ונתן אסוס, ארמון בן נעים (יניב לוזון, 46), גיא צרפתי, אור פישביין, אפרים בוגלה (ירדן חתוכה, 64).

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, איתן טיבי, דושאן מטוביץ', בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע (רביד גזל, 58), ווילאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט (יואל צ'חנוביץ', 81), שמעון אבוחצירא, ברק בדש.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully