וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: קרע במפשעה לדלה איינוגבה, ייעדר כחודש

11.9.2011 / 10:40

השוער הניגרי של הקבוצה סובל מקרע בשריר המפשעה, תום אלמדון יחליפו. בקבוצה מרוצים מהבכורה של הבלם גל כהן

בני יהודה שבה אמש (שבת) מקרית אליעזר עם שלוש נקודות יקרות, אחרי ה-0:2 הנאה בחוץ על הפועל חיפה, אך על שמחת הניצחון העיבה פציעתו של השוער הניגרי דלה איינוגבה, שנפגע בדקה ה-44 ונאלץ לנטוש את המשחק. מאוחר יותר התברר כי השוער סובל מקרע בשריר המפשעה - פציעה שתאלץ אותו להיעדר כחודש ימים. בבני יהודה יעקבו כעת בדאגה אחר קצב החלמתו של איינוגבה, שנחשב לאחד מהשחקנים החשובים של הקבוצה.

מי שנכנס אל בין הקורות וערך הופעת בכורה הוא שוער המשנה תום אלמדון, שצפוי לעמוד כעת בשערה של
בני יהודה עד חזרתו של איינוגבה למגרשים. גם בלם הרכש גל כהן, שערך אתמול את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה, הפגין יכולת טובה. המשחק אתמול נתן לקבוצה מעט אוויר לנשימה, במיוחד על רקע פתיחת העונה המגומגמת שכללה נקודה אחת בשני המשחקים הראשונים.

בדקה ה-86, אחרי שאמיר עגיוב הצעיר כבש את שערו הראשון בליגת העל והבטיח את הניצחון, רצו כל השחקנים אל המאמן יוסי אבוקסיס, שחזר לעמוד על הקווים לאחר שנעדר במחזור הקודם בשל פטירת אמו. אבוקסיס ציין אמש את יום הולדתו ה-41, אם כי נמנע כמובן מחגיגות בשל העובדה שהוא עדיין שרוי בחודש האבל.

בקבוצה מאמינים שלקראת משחק הבית הקרוב נגד מכבי נתניה ישובו אביב חדד וננאד מרינקוביץ' אל סגל הקבוצה. השניים נעדרו אמש בגלל פציעות, כמו גם קשר הרכש ישראל זגורי שהיה חולה במהלך מרבית השבוע שעבר ולא עמד לרשות הצוות המקצועי אמש במשחק.

צפו בתקציר הניצחון של בני יהודה על הפועל חיפה

בני יהודה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully