וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה בן לולו: "לא בכל יום מנצחים את האלופה"

חלוץ אשדוד התלהב מהניצחון, אך בקבוצה לא נכנסים לאופוריה, מזרחי: "אין זמן לשמוח". מחמאות לשוער מרציאנו. שריקי נחת

למרות שמדובר רק במחזור השלישי בליגה, מ.ס אשדוד כבר חתומה על אחת מהתוצאות המפתיעות של השנה, כאשר ניצחה אמש (שבת) 0:1 באצטדיון הי"א את האלופה מכבי חיפה, שנמצאת בעיצומו של משבר. שער ניצחון מתוק של הקשר דוד רביבו שש דקות לסיום המשחק, העניק שלוש נקודות יקרות לאשדוד ושחרר לחץ רב שהיה אגור במועדון, במיוחד לאחר התבוסה 4:0 למכבי תל אביב במחזור הקודם.

מי שזכה למחמאות רבות הוא השוער אופיר מרציאנו, שהצליח להשאיר את טראומת התבוסה לצהובים מאחוריו והפגין אמש יכולת טובה בין הקורות.

לשחקנים של יוסי מזרחי אין יותר מדי זמן לחגיגות שכן כבר בעוד יומיים מצפה לקבוצה משחק השלמה נגד עירוני רמת השרון, שנדחה מהמחזור הראשון בשל המתיחות שהייתה בדרום הארץ ולא אפשרה אז את קיומו של המשחק באשדוד.

"נצטרך לעשות את הסוויץ' מהר מאוד, אין לנו אפילו זמן לשמוח כי ביום שלישי מצפה לנו משחק לא קל נגד רמת השרון", אמר המאמן יוסי מזרחי בסיום הניצחון על הירוקים.

"לא ציפינו לנצח בהתחלה, אבל עבדנו קשה מאוד כדי שזה יקרה", אמר החלוץ משה בן לולו. "עבדנו אחד בשביל השני ואני שמח שזה הסתיים בניצחון. למדנו מהטעויות שעשינו במשחק הקודם נגד מכבי תל אביב והבנו מה צריך לתקן. יוסי מזרחי עבד אתנו באימונים וזה בא לידי ביטוי במגרש. לא בכל יום מנצחים את האלופה וזה בא בעקבות הרבה משמעת טקטית ועמידה נכונה על המגרש של כולם".

שריקי נחת, בקבוצה ממשיכים לחפש אחר חיזוק

החלוץ עידן שריקי נחת הבוקר בישראל, זאת לאחר שסגר במהלך סוף השבוע על חזרתו למועדון, לאחר שלא נקלט מקצועית בשורות קבוצתו הפולנית גורניק זאבז'ה, בה חתם בתחילת הקיץ. על פי הסיכום שהושג, שריקי יחזור בהשאלה למועדון מעיר הנמל עד לסיום העונה הנוכחית ואז יחזור אוטומטית למועדון הפולני בו הוא חתום גם לעונה הבאה.

בצוות המקצועי ממשיכים לחפש שחקני חיזוק זרים בעיקר לחלק הקדמי. השבוע צפויים להגיע מספר שחקנים זרים למבחנים, זאת לאחר שהמאמן מזרחי החליט לשחרר את כל הזרים שנבחנו בקבוצה בשבוע שעבר מכיוון שלא הרשימו כלל.

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully