וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר יצחקי לשחקני רמת השרון: "תיזהרו ממני"

11.9.2011 / 9:40

יו"ר עירוני ניר רמת השרון, שיועמד לדין, זעם על יכולת הקבוצה בהפסד לבני סכנין: "מי שלא ייתן את הנשמה, יהיה לו עסק איתי"

אחרי ההפסד השני של עירוני ניר רמת השרון העונה, 3:0 אתמול לבני סכנין (שבת), גער בעלי הקבוצה מאיר יצחקי בשחקני הקבוצה בסיום המשחק, ואמר להם: "פה זה לא קייטנה. אנשים פה נותנים את הנשמה בשביל המועדון, ומי שלא ייתן את אותו הדבר, אוי ואבוי לו כי יהיה לו עסק איתי, ואני לא אוותר לאף אחד. תיזהרו ממני".

שחקנים בקבוצה נבהלו מהדברים, אך אחד מהם אמר בסיום: "כבר למדנו אותו, הוא מדבר מהלב ומהכאב אחרי הפסד, מחר הוא יהיה הרבה יותר רגוע, מה גם שכבעלים זכותו לכעוס אחרי שהוא דואג לשחקנים כאן לכל כך הרבה דברים".

יצחקי הסביר בסיום את התפרצותו, ואמר: "משקיעים פה כל כך הרבה ורוצים לתת לשחקנים הכל. הם צריכים להעריך את מה שהם שמקבלים ברמת השרון, אנחנו לא תחנה בדרך, אנחנו בית וצריך להילחם בשבילו".


בתוך כך, היום הודיעה ההתאחדות לכדורגל כי הבעלים מאיר יצחקי יעמוד לדין עוון סעיפים של התנהגות בלתי הולמת והעלבת שופט המשחק.

ביום שלישי הקרוב תשחק הקבוצה את משחק ההשלמה מהמחזור הראשון נגד מ.ס אשדוד, משחק חוץ שנדחה עקב המצב הביטחוני בדרום. המאמן מומי זפרן נשמע אתמול רגוע יחסית: "זה לא דבר חיובי לפתוח בלי הנקודות, אבל זה גם קשה לעשות את זה כשפעמיים מרחיקים לך שחקנים, ובמיוחד כמו אתמול ישר על הפתיחה. לא צריך להתחזק, ננצח כשנישאר עם 11 שחקנים על המגרש, זה החיזוק הכי טוב שיש".

למרות הביטחון שמשדר זפרן, הקבוצה תפגוש בעשרת הימים הקרובים את מ.ס אשדוד בחוץ, את הפועל באר שבע בוסרמיל ואת מכבי תל אביב בסדרת משחקים שלא נוטעת יותר מדי אופטימיות בנוגע להשגת נקודות ראשונות. במידה והכישלונות יימשכו גם בסדרת המשחקים הקרובה, בקבוצה לא שוללים זעזועים, בסגל או בצוות המקצועי, וגורם בקבוצה אמר: "אחרי מה שקרה אתמול בסכנין, לא ברור מה יקרה אם ניפול גם בשלושת המשחקים הקרובים?"

גם בסיום המשחק הראשון של רמת השרון העונה, היה בלגן

עירוני ניר רמת השרון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully