וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון לציון: "בוחבוט הרג אותנו"

בקבוצה האשימו את השופט בהפסד 2:0 למכבי תל אביב, אבל כבר חושבים על השבוע הבא: "נלמד מזה לקראת מכבי חיפה"

בהפועל ראשון לציון קיבלו באכזבה רבה את ההפסד 2:0 אתמול (שבת) למכבי תל אביב, במיוחד על רקע העובדה שהצהובים הפגינו משחק נרפה ולא הרשימו ובראשון לציון הייתה תחושה שהקבוצה פספסה הזדמנות לצאת עם לפחות נקודה מההתמודדות.

בנוסף לכך נשמעו תלונות רבות על שיפוטו של השופט משה בוחבוט והתחושה בראשון לציון היא שהקבוצה קופחה בצורה קשה כאשר לא נשרקה לזכותה בעיטת עונשין מ-11 מטר, במהלך בו נתפס החלוץ סינדו דוסו בחולצתו על ידי בלם הצהובים סאבו פאביצ'ביץ' במחצית הראשונה.

"קל מאוד לא לשרוק לטובת ראשון לציון, אבל אין לי ספק שאם המהלך הזה היה לטובת מכבי היה נשרק פנדל בוודאות", אמר גורם בקבוצה לוואלה! ספורט, והוסיף: "בוחבוט הרג אותנו גם בשריקות הקטנות וכנראה שזה המחיר שמשלמת קבוצה קטנה כמונו. יחד עם זאת אנחנו פראיירים שלא ניצלנו את העובדה שמכבי הלכה אחורה אחרי שכבשה את השער הראשון".

הקשר גיא משפתי שהיה אמור לפתוח בהרכב, חלה ולא הגיע כלל לאצטדיון, דבר ששיבש מעט את תוכנית המשחק של המאמן ניסן יחזקאל, שתכנן לפתוח עם מערך מעובה של שלושה בלמים כדי לצופף את מרכז ההגנה ולהקשות על התקפת מכבי לפתח את משחקה הרגיל. בסופו של דבר החליט יחזקאל לשחק עם קישור אחורי מעובה, אך יחד עם זאת שילב בהרכב את שני החלוצים, סינדו דוסו ודיוויד גומז, שהצליחו להביך שוב ושוב את הגנת הצהובים.

"הגול שספגנו עשה לנו דווקא טוב"

"אין ספק שהחגיגה התקשורתית וכל הבלגן סביב המשחק הזה פגעו בנו", אמר הקשר דודו אברהם שנכנס כמחליף במחצית השנייה. "יש לנו הרבה שחקנים צעירים והם לא רגילים לבלגן הזה ואפשר היה לראות עליהם את ההתרגשות בדקות הפתיחה. אבל זה בית ספר הכי טוב ובשביל לצבור ניסיון צריך לעבור כאלה משחקים והחבר'ה הצעירים עוברים את זה כעת", הוסיף הקשר.

לאברהם שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב הייתה מוטיבציה גדולה כשעלה לשחק מול קבוצת נעוריו: "ברור שמכבי תל אביב זו לא עוד קבוצה בשבילי. אמרתי כבר כמה פעמים שבתוך תוכי אני מכביסט, אבל רציתי לעזור לראשון להביא נקודות, למרות שלא היו לי הרבה דקות ולא היה לי הרבה זמן אז אולי בפעם הבאה"

הקשר הוותיק חושב שלמרות ההפסד יכולים השחקנים להפיק לקחים טובים מהמשחק הזה: "אני חושב שהגול הראשון שספגנו עשה לנו דווקא טוב מבחינת המשחק עצמו כי מכבי הלכה אחורה ואנחנו לעומת זאת נכנסנו למשחק".

אברהם המנוסה יודע מה הדרך הנכונה להסתכל על המשחק אתמול: "אני חושב שנצטרך ללמוד מהמשחק הזה וגם לקחת ממנו את הדברים הטובים, לקראת המשחק בשבוע הבא נגד מכבי חיפה. אלה המשחקים שבהם אם נוציא נקודות זה בונוס וכולם יודעים את זה. אם נמשיך לנצח משחקים כמו נגד סכנין ורמת השרון, נצליח להוציא נקודות גם נגד הגדולות וזה יעזור לנו במאבקי התחתית".

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully