וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים: פורטיז'ו יפתח בהרכב

הבלם הארגנטינאי יעלה בהרכב בית"ר הערב מול הפועל תל אביב (20:50, ערוץ 1), בשורותיה יפתח פרנסמן כמגן שמאלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בעונה שעברה נפגשו השתיים פעמיים במסגרת הליגה. המשחק בבלומפילד הסתיים בתיקו אפס ואילו בטדי ניצחה בית"ר 0:1 משער של סמואל יבואה. השתיים גם נפגשו במסגרת רבע גמר הגביע, במשחק הזכור בו הפועל תל אביב ניצחה 0:1 מפנדל מפוקפק של טוטו תמוז שגרם למהומות בסיום.

* המאזן של יובל נעים מול הפועל תל אביב כמאמן בליגת העל לא מבשר טובות. כמאמן הפועל רמת גן פגש נעים פעמיים את האדומים ונוצח 3:0 ו-3:1 ואילו כמאמן הפועל פתח תקוה בעונה שעברה נוצח 5:1 ו-2:0. ארבעה הפסדים ויחס שערים 13:2, הוא חייב להתחיל לאזן זאת.

* בשש העונות בהן אימן דרור קשטן את הפועל תל אביב הוא פגש את בית"ר ירושלים 19 פעמים וסיים עם 11 ניצחונות, שלושה הפסדים וחמש תיקו עם קרוב ל-70 אחוזי הצלחה. 11 מהמשחקים נערכו בבלומפילד, שם צבר קשטן שמונה ניצחונות, הפסד אחד ושתי תוצאוצ תיקו, שהם קרוב ל-80 אחוזי הצלחה.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

המשחק אמור להוות מן צומת דרכים עבור האדומים מתל אביב. למרות שעל פניו הקבוצה עמדה עד היום במטרות שהציבה לעצמה, מתחת לפני השטח ישנו מתח רב בין השחקנים לבין המאמן דרור קשטן על בשל החלטות המאמן בעניין סלים טועמה, דדי בן דיין ויוסי שבחון. אם זה לא מספיק, הקהל האדום גם מתחיל לאבד את סבלנותו כלפי המאמן ולכן הפסד לבית"ר בהחלט עשוי להביא את העניינים לנקודת רתיחה. מצד שני, בהפועל מקווים כי ניצחון יעלים את כל הפרשיות האחרונות, כולל זו של טועמה ושל עמרי קנדה.

בצד המקצועי, ערך היום (שבת) קשטן אסיפה ובה הראה לשחקנים קטעי וידאו של משחקי בית"ר וביקש מספר דברים: "הלחץ שלנו על הכדור צריך להיות אחיד וכולם צריכים להשתתף בו", אמר המאמן. "אני רוצה כל הזמן לחץ של אחד החלוצים על קובי מויאל וצריך לשים לב שכל כדור חמש מאריאל הרוש מכוון לסטיבן כהן והרבה התקפות של בית"ר מתחילות משם". קשטן מתכנן שינוי אחד בהרכב כשביוואן פרסמן יוסט לעמדת המגן השמאלי במקומו של גל שיש הפצוע שאמור לחזור לאימונים לאחר המשחק. המשמעות היא שמריו פצ'אלקה ו-וואליד באדיר יאיישו את מרכז ההגנה. נוסא איגייבור שחזר היום להתאמן עם הקבוצה לאחר השהות בניגירה עם נבחרתו יפתח כקשר הימני ואילו מירקו אורמוש שתורגל השבוע בעמדה זו ימתין להזדמנות להופעת בכורה מהספסל.

בית"ר ירושלים:

הבשורה הטובה ביותר שקיבל יובל נעים היא העובדה שקובי מויאל ערך אימון מלא וצפוי לקבל זריקה ולהיות כשיר למשחק. מעבר לכך, המאמן המשיך לתרגל את מיגל פורטיז'ו הארגנטינאי ליד תומר בן יוסף. היום (ראשון) עבר הבלם בבקרת התקציבים, והוא יוכל לשחק במשחק. העברתו של השחקן בבקרה התאפשרה הודות לקיצוץ בשכרו של איציק קורנפיין ותמיכה כספית בסך של כ-300 אלף שקלים משאול ואורי ששון, הבעלים של חברת "מחסני מבטחים" , סכום שהוא שמעבר לחוזה האימוץ המקורי של החברה עם הקבוצה.

באסיפת הקבוצה היום אמר נעים לשחקנים:"הפועל קבוצה חזקה וזה לא משהו שדומה לעכו והפועל באר שבע. אנחנו צריכים להוכיח את עצמנו ברמה גבוהה יותר. אל תיתנו לשי אבוטבול ורועי גורדנה לפתח את משחק הנעת הכדור שלהם ולשטוף את המגרש לכיוון ההתקפה. כל הנעת הכדור שלהם זה השניים האלה". נעים גם הכין את הבלמים למשחק ואמר להם: "תשחקו קרוב לתמוז ועומר דמארי ואל תתנו להם שטחים. אם הם בורחים לבלמים אני מצפה מהמגנים לבוא לאמצע ולעזור, זו אחריות שלכם".

כ-1,800 אוהדי בית"ר רכשו את כל הכרטיסים ליציעים 10-11 ועוד כמה מאות רכשו כרטיסים ליציעים של אוהדי הפועל תל אביב.

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: שי אבוטבול

קשה להסביר את היכולת הפושרת של אבוטבול במשחקים האחרונים. אולי זה הקיץ הסוער שעבר בקבוצה או סתם רצף משחקים לא טובים, אבל בכל מקרה, מול בית"ר צפויה לקשר עבודה חשובה במרכז המגרש, שכן שם נמצא הכוח של היריבה. בית"ר מגיעה עם המון התלהבות ומוטיבציה ששחקניה מביאים למגרש. אבוטבול יהיה חייב להיות הרבה יותר דומננטי מאשר במשחקים האחרונים ולהראות לכולם שהוא הבעל הבית על המגרש. אם זה יקרה, הנקודות כנראה ישארו בבלומפילד.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש

איך שלא מסתכלים על זה, בית"ר תתגונן ותתמודד מול ההתקפה החזקה של הפועל, אולי החוד המסוכן בארץ. היכולת של הרוש תהיה משמעותית מאוד בנוגע לסיכויי בית"ר להוציא משהו מבלומפילד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נאעל חוטבא, וואליד באדיר, מריו פצ'אלקה, ביוואן פרנסמן, שי אבוטבול, רועי גורדנה, נוסא איגייבור, אלרואי כהן, עומר דמארי, טוטו תמוז.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, תומר בן יוסף, מיגל פורטיז'ו, אבי ריקן, קובי מויאל, דן איינבינדר, שי חדד, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן, עמית בן שושן.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט
בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully