וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קובי מויאל ישחק נגד הפועל תל אביב

10.9.2011 / 13:19

הקשר ערך אימון מלא וישחק בראשון עם זריקה. נעים לשחקנים: "אל תתנו לאבוטבול וגורדנה לפתח את המשחק של הפועל"

בית"ר ירושלים ערכה היום (שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק המסקרן נגד הפועל תל אביב מחר (20:50, ערוץ 1) בבלומפילד. הבשורות הטובות של הקבוצה הגיעו מכיוון קובי מויאל, שערך אימון מלא וצפוי לקבל זריקה נגד הכאבים ולעלות לשחק. גם מיגל פורטיז'ו הארגנטינאי תורגל בהרכב כאשר המסר שיובל נעים קיבל הוא שהשחקן צפוי לעבור בבקרת התקציבים ביום ראשון והוא צפוי לפתוח בהרכב לצידו של תומר בן יוסף. מעבר לכך צפוי נעים לחזור להרכב ולמערך הרגיל כאשר דן אייבינדר חוזר לקישור האחורי כשלפניו מויאל וחדד ומלפנים ישחקו אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן ועמית בן שושן.

מאמן הקבוצה יובל נעים אמר לשחקניו באסיפה לקראת המשחק: "הפועל קבוצה טובה וחזקה. אם לא נהיה מרוכזים נשלם על זה. אתם צריכים להיות עירניים כל הזמן על האגפים שלהם ולעזור. אל תתנו לגורדנה ואבוטבול לפתח את המשחק עם ההנעת כדור ולהעביר כדורים להתקפה כי אז יהיה מאוחר מדי. הבלמים צריכים לשחק קרוב לתמוז ודמארי ולא לתת להם חופש. אם הם בורחים להם, אני רוצה שהמגנים ייכנסו לאמצע ויעזרו להם. זה לא משנה מה היה קודם וזה שניצחנו שני משחקים, זה משחק חדש וצריך להוכיח את עצמנו".

כל 1,800 הכרטיסים לאוהדי בית"ר ירושלים אזלו לקראת המשחק ואוהדים רבים שלא הצליחו להשיג כרטיסים רכשו כרטיסים ליציעים של אוהדי הפועל תל אביב. המפגן של האוהדים אתמול באימון הטריף את השחקנים ואחד מהם אמר: "ברור שמחר זה קודם כל בשביל הקהל. זה לא עוד משחק ויש פה מעבר לכדורגל, זו יריבות של שנים ואנחנו באים לתת הכל כדי לנסות לשמח אותם. ברור שהפועל עם סגל טוב יותר ועם תקציב גבוה יותר אבל אנחנו מביאים איתנו את כל מה שמייחד את בית"ר ירושלים וזה שווה הרבה בכל מגרש. עובדה שבשנה שעברה היינו טובים מול כל הגדולות כולל הפועל תל אביב שלא הפסדנו לה".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully