וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מויאל: "לא יודע אם הפועל תל אביב טובה מבית"ר"

9.9.2011 / 12:28

הקשר הירושלמי שנמצא בספק למשחק, לא חושש מהאדומים. 200 אוהדים הגיעו לאימון בבית וגן והטריפו את השחקנים

כמיטב המסורת אצל אוהדי בית"ר ירושלים לפני משחקים מול הפועל תל אביב, עלו היום (שישי) לבית וגן כ-200 אוהדים ועודדו את השחקנים, לקראת המשחק המסקרן ביום ראשון במסגרת המחזור השלישי בליגת העל.

האוהדים עודדו את השחקנים ושרו שירים ("ביום ראשון מחזירים את הכבוד"), כשחלק מהשחקנים אף הצטרפו אליהם. לאחר כ-20 דקות פינו אנשי הקבוצה את האוהדים מהמתחם והאימון נמשך. השחקנים התלהבו מאוד נוכח האירוע ושיתפו פעולה עם האוהדים.

בתוך כך, אוהדי הקבוצה זועמים על הכמות הקטנה של הכרטיסים והעובדה שרבים מהם לא מצליחים להשיג כרטיס. בשל כך האוהדים דורשים מהנהלת בית"ר לספק לאוהדי הפועל תל אביב כמות דומה בעתיד ולא לתת להם את היציע הצפוני בטדי.

מבחינה מקצועית, מי שממשיך להדאיג קצת את יובל נעים הוא קובי מויאל. הקשר חזר להתאמן היום אך שוב חש כאבים ועבר להתאמן לבד בצד, כשקיים ספק גדול לגבי שיתופו. למרות שבבית"ר מאמינים שמויאל יהפוך עולמות וישחק, העובדה כי לא השלים אימון הדאיגה אותם.

המאמן תרגל את מיגל פורטיז'ו בהרכב לצד תומר בן יוסף, ובמידה שיעבור בבקרה הוא צפוי לפתוח. אם לא יעבור, נעים מתלבט בין מתן בראשי ששב מפציעה לדן אייבנדר, שמילא בהצלחה את התפקיד בשבוע שעבר.

נעים המשיך להטריף את השחקנים וצעק עליהם תוך כדי האימון כמה פעמים להעלות קצב. "עשית פעולת הגנה יפה, צא קדימה ותוביל את ההתקפה, לא יהיה לנו זמן לעצור ביום ראשון", אמר נעים מספר פעמים לשחקניו במהלך האימון כדי להכינם לקצב המשחק הצפוי ביום ראשון.

יובל נעים חושב רק על בית"ר ירושלים

קובי מויאל: "ההצלחה של המשחקים היא תוצאה של הקיץ"

קובי מויאל התראיין היום ל"רדיו ירושלים" ואמר: "המשחק נגד הפועל תל אביב קשה מאוד. הפועל בבלומפילד חזקה מאוד ואנחנו נבוא לעשות הכל כדי לעשות את האוהדים שמחים. ברור לנו שזאת אופרה אחרת ואנחנו צריכים להיות מודעים שהפועל פייבוריטים.

"אני לא יודע אם הפועל תל אביב טובה יותר מבית"ר", הוסיף הקשר הירושלמי. "היא קבוצה עם הרבה מאוד עומק וסגל רחב אבל זה משחק של תשוקה ולחימה ומי שירצה יותר ינצח את המשחק, לא מי טובה יותר".

על שני הניצחונות הראשונים אמר: "ההצלחה של שני המשחקים הראשונים היא דווקא תוצאה של כל הקיץ. אחרי שאין כסף, אין מחנה אימונים, אין רכש, באים בעלים חדשים שעובדים עלינו ובורחים והמאמן דוד אמסלם עוזב כמה ימים לפני פתיחת העונה, אמרתי לשחקנים שדווקא שהכל הולך הפוך ונגדנו אנחנו צריכים למצוא את הכוחות להרים את המועדון.

"אני עדיין לא יודע אם אשחק", הוסיף מויאל. "הזריקה שקיבלתי עדיין לא השפיעה וביום שבת אדע. אם אעבור אימון שלם ואצליח לעבור אותו אז אני מאמין שאשחק. אני מבחינתי אעשה הכל כדי לשחק ואם אני לא ארגיש חזקים במיוחד אני אעלה ואשחק".

על מיגל פורטיז'ו אמר: "בסך הכל הוא מרשים מאוד באימונים. יחד עם תומר בן יוסף המנוסה, מתן בראשי שהוא מצוין וגם טל כחילה יש לנו בלמים טובים".

עדכון ראשון 11:20

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully