וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים: "לא מעניין אותנו הפועל ת"א, יש לנו הרבה מה להציע"

8.9.2011 / 14:06

יובל נעים מתרכז רק בבית"ר לקראת הקרב הטעון בראשון: "לא צריך לדבר על מוטיבציה". אזלו 1800 הכרטיסים לאוהדי בית"ר

ברני ארדוב

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנת לקראת המשחק המסקרן נגד הפועל תל אביב ביום ראשון בבלומפילד, והפתיחה המפתיעה של הקבוצה עם שני ניצחונות נתנה הרבה מאוד ביטחון. במועדון משדרים הרבה אופטימיות לקראת המשך העונה בכלל והמשחק הקרוב בפרט. 1,800 הכרטיסים שהופצו עבור אוהדי בית"ר אזלו וישנה דרישה גדולה מאוד בירושלים לכרטיסים נוספים. בבית"ר פנו לקבל כמות כרטיסים נוספת אך נאמר להם שאין אפשרות לקבל כרטיסים נוספים.

היום הגיעה הקבוצה לטקס החתימה הרשמי עם הספונסר החדש של הקבוצה "מחסני מטבחים" בליווי אנשי המועדון והשחקנים. יובל נעים אמר לקראת המשחק מול האדומים: "לא צריך לדבר על מוטיבציה. זה משחק מאוד מעניין, ואנחנו צריכים לדעת להמשיך לעשות את הדברים שעשינו עד היום. לא צריך לעשות סיכומים וציפיות אחרי שני משחקים. הפועל קבוצה חזקה וביתית מאוד אבל גם לבית"ר יש הרבה מה להציע ויראו את זה ביום ראשון. אנחנו רוצים להביא התלהבות, רוח לחימה ולתת הכל על המגרש ואז הכל פתוח. לא מעניין אותנו הפועל תל אביב ולא מאף אחד אלא באים לעשות את הדברים שלנו".

גם שי חדד, שהיה במרכז המהומה במשחק הגביע נגד הפועל תל אביב בעונה שעברה, מרגיש מוכן למשחק, ואמר: "אנחנו לא מסתכלים על מה שהיה נגדם בשנה שעברה ומתרכזים במשחק ביום ראשון. בבלומפילד אף פעם לא קל וזה משחק מאוד טעון אבל אנחנו יכולים להבטיח לקהל שנבוא מאוד נחושים, מוכנים ומחוייבים לנסות לנצח את המשחק".

מי שצפוי לחזור לעמדתו המקורית בקישור הוא דן איינבינדר, שהוסיף לקראת המשחק: "עד עכשיו השגנו שש נקודות, אבל עכשיו הפועל תל אביב זה משחק קשה מאוד בבלומפילד. אני חושב שמה שאפיין את שני הנצחונות זה שבאנו מאוד מוכנים ואני חושב שאם נבוא באותה צורה אז ניתן משחק טוב. לא יודע לגבי תוצאה, אבל ניתן משחק טוב".

קובי מויאל צפוי לחזור להתאמן מחר ואם יצליח בכך הוא צפוי לפתוח בהרכב. מתן בראשי צפוי גם הוא לחזור להרכב הפותח, לאחר שנעדר מהמשחק בבאר שבע בשבוע שעבר עקב מתיחה בשריר. במידה ומיגל פורטיז'ו יעבור בבקרה, ייתכן כי נעים יחליט לפתוח איתו. בכל מקרה דן איינבינדר צפוי לחזור לתפקידו המקורי בקישור כשפרט לכך לא צפויים שינויים בהרכב. צמד הברזילאים, ליאונרדו פסוס והחלוץ ליאונרדו זגארו, ממשיכים להיבחן ובשבוע הבא תתקבל החלטה לגביהם.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully