וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון עלתה למקום הראשון

בפטימבי גומיס כבש את שער הניצחון ב-1:2 על דיז'ון. 1:3 לליל השנייה על סנט אטיין, מארסיי בצרות אחרי הפסד 1:0 לראן

הליגה הצרפתית חזרה לפעילות הערב (שבת) עם המחזור החמישי, כאשר ליון עלתה לפסגה עם ניצחון חוץ 1:2 על העולה החדשה דיז'ון. האלופה ליל במקום השני אחרי 1:3 בחוץ על סנט אטיין, ואז'קסיו חגגה ניצחון בכורה עם 1:3 על ולנסיין. מארסיי במשבר עמוק אחרי הפסד 1:0 בבית לראן, כשמחר תארח יריבתה המושבעת פריס סן ז'רמן את ברסט של עדן בן בסט.

דיז'ון - ליון 2:1

פטריס קרטרון, ששיחק בליון במשך שלוש שנים (1997-2000) לפני שהפכה לאימפריה צרפתית, קיווה להפתיע עם דיז'ון הקטנה את קבוצתו לשעבר, במפגש הראשון בין השתיים מאז שיחקו יחד בליגה השנייה לפני 23 שנים. ליון אמנם הגיעה ללא כריס, יוהאן גורקוף וליסנדרו לופס הפצועים, אבל בפטימבי גומיס המשיך בכושרו הנהדר וכבש את שער הניצחון בדקה ה-53. מקסים גונאלון העלה את ליון ליתרון, לפני שבנג'מין קורנייה השווה זמנית בדקה ה-43. ליון במקום הראשון

סנט אטיין - ליל 3:1

דימיטרי פאייה חזר למגרש בו שיחק עד הקיץ האחרון, הפעם במדי הדאבליסטית שהצליחה להשיג ניצחון שלישי ברציפות. דויד רוזנהאל בשער עצמי ביזארי העניק יתרון לסנט אטיין כבר בדקה השביעית, אבל לוריס נרי מסנט אטיין הורחק (35) ואדן הזארד ניצל את היתרון המספרי של ליל כדי להפוך עם צמד נפלא (55 ו-73). ג'ו קול ערך בכורה בליל כשנכנס כמחליף, ובדקה ה-86 ביצע סלאלום נהדר ובישל ללודוביק אוברניאק את השלישי. האלופה במקום השני.

מארסיי - ראן 1:0

סגנית האלופה קיוותה להפחית את הלחץ במשחק הביתי מול ראן ולהשיג סוף כל סוף ניצחון ראשון העונה, אבל הקבוצה המהנה בליגה עמדה בדרכה. ראן, שלא ניצחה בסטאד ולודרום מאז נובמבר 2000 ובשנה שעברה לא הצליחה להכניע את סטיב מנדאנדה, התגוננה היטב במשך 76 דקות ואז עקצה עם שער של המחליף ז'ירס קמבו אקוקו, אחרי כדור ארוך ששלח לעברו איש המשחק, השוער בנואה קוסטיל. ראן רביעית עם 10 נקודות, מארסיי ודידייה דשאן בצרות צרורות עם שלוש נקודות בלבד.

משחקים נוספים:

סושו - לוריין 1:1
לסושו: אדוארד בוטאן (40), אינוסנט אמגהארה (88)

אז'קסיו - ולנסיין 1:3
לאז'קסיו: פרדריק סמאריטנו (47 ו-54), אילן (58). לוולנסיין: גאל דאניק (36)

קון - טולוז 1:0
לטולוז: אטיין קאפו (90)

בורדו - אוויאן 0:0

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully