וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער לנאתכו, תבוסה לרוני לוי

נאתכו צימק בפנדל בהפסד קאזאן 3:1 לקרסנודאר. סטיאווה הובסה 3:0 מול גז מטאן. כיאל שימש כקפטן בניצחון סלטיק

אחרי האכזבה לה היה שותף במדי נבחרת ישראל השבוע, חזר הערב (שבת) בירם כיאל למדי סלטיק והיה שותף לניצחון קבוצתו 0:4 על מאת'רוול. הקשר הישראלי פתח כקפטן במקומו של שון מאלוני שעבר לוויגאן והשלים 82 דקות, בעוד שהירוקים שלו חלפו על פני יריבתם בדרך למקום השני בטבלה ונותרו במרחק נקודה אחת מהמוליכה ריינג'רס, שניצחה מוקדם יותר 0:1 את דאנדי יונייטד.

ג'יימס פורסט נתן למקומיים יתרון ראשון בדקה התשיעית אחרי בישול של אנתוני סטוקס, שסידר גם לג'ו לדלי שחזר להרכב את השני בדקה ה-33. בדקה ה-67 התכבד הקוריאני סונג יונג קי בשער השלישי, ובדקה ה-74 חתם פורסט את התוצאה עם השני שלו והרביעי של סלטיק.

*** ביברס נאתכו ורובין קאזאן רשמו מעידה נוספת עם הפסד 3:1 לקרסנודאר. הקשר הישראלי פתח בהרככב, שיחק 90 דקות וכבש את השער המצמק בפנדל בדקה ה-86, אך קבוצתו ספגה את הפסדה החמישי העונה ונותרה במקום החמישי, שמונה נקודות מהמוליכה זניט סנט פטרסבורג.

*** משה אוחיון שיחק 75 דקות בהפסד של לגיה ורשה 2:1 לפודבסקידז'ה, בשורותיה נותר לירן כהן על הספסל במשך כל 90 הדקות. אוחיון נכנס כמחליף כבר בדקה ה-15, ולא הצליח למנוע מקבוצתו הפסד שלישי העונה שהותיר אותה במקום החמישי.

*** טל בן חיים שיחק 90 דקות במדי פורטסמות בהפסד 4:3 לווסטהאם, שהותיר את פומפי במקום ה-13 בטבלת הצ'מפיונשיפ. הישראלי, ששיחק בעמדת המגן השמאלי, סחט בתוספת הזמן פנדל לזכות קבוצתו אותו כבש גרג הלפורד. דקל קינן לא נכלל בסגל של קרדיף שגברה 0:2 על דונקסטר.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

תבוסה לרוני לוי, בכורה לארבייטמן

סטיאווה בוקרשט ורוני לוי הובסו 3:0 במשחק החוץ מול גז מטאן מדיאש והם עדיין ללא ניצחון חוץ העונה. החלוץ הירדני טאהר באוואב כבש את השער הראשון בפנדל בדקה ה-14. סטיאווה חיפשה שוויון והרבתה להחמיץ ומנגד, כריסטיאן באד כבש פעמיים בדקות 61 ו-70 כדי לסדר שבוע לא שקט למאמן הישראלי.

*** שלומי ארבייטמן ערך הופעת בכורה בהרכב ווסטרלו, שהייתה רחוקה שתי דקות מסנסציה במשחק החוץ מול סטנדרד ליאז'. החלוץ היה פעיל ומסוכן ובדקה ה-41 החמיץ במצב של אחד על אחד מול השוער סינאן בולאט. ארבייטמן הוחלף בדקה ה-70, ושתי דקות לסיום כבש פרנק ברייר את ה-0:1 של סטנדרד מהנקודה הלבנה.מאור בוזגלו לא נכלל בסגל המארחת. ווסטרלו עדיין עם נקודה אחת בירכתי הטבלה.

בירסחוט עם דור מלול בהרכב נוצחה 2:1 במשחק החוץ מול סרקל ברוז'. ווילסון רודי כבש צמד למנצחת (27, 42) ואיברהימה סידיבה רק צימק בדקה ה-65 בתום מהלך שהחל אצל מלול. המגן השלים 90 דקות בעוד רועי דיין נכנס כמחליף לחמש הדקות האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully