וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: אנגליה ניצחה את ארגנטינה, פיג'י את נמיביה

אליפות העולם נכנסה ליומה השני. יאנגס השיג את הטריי היחידי במשחק מול ארגנטינה, בפיג'י מתכוננים למשחק מול האלופה

ארבעה משחקים התקיימו היום (שבת) במסגרת גביע העולם בניו זילנד. במשחק המרכזי ניצחה אנגליה את ארגנטינה בתוצאה 9:13. בנוסף, סקוטלנד ניצחה את רומניה 24:34, פיג'י את נמיביה 25:49 וצרפת את יפן 21:47.

שחקניו של מרטין ג'ונסון עוד היו בפיגור 9:3 13 דקות לסיום המשחק, עד שבן יאנגס הצליח לחצות את הקו וג'וני ווילקינסון נתן לאנגליה את היתרון, עליו שמרו גם הודות לעונשין שניתן לזכותם, חמש דקות לסיום. עם זאת, ווילקינסון כשל בחמש משבע בעיטות עונשין שניתנו לו, כשגם מהצד השני, לא הצליח מרטין רודריגז הפולבק להשיג מאזן טוב יותר.

"למזלנו היום אף בועט לא הצליח לבעוט", אמר קפטן האנגלים, מייק טינדל, "בן (יאנגס) שיחק נפלא כשהוא עלה ומאמציו עלו יפה עם הטריי שלו, שבסופו של דבר הביא לנו את הניצחון".

גיבור המשחק בין פיג'י לנמיביה, בו ניצחו הפיג'יאנים המעופפים את הוולוויצ'יטאס מאפריקה בתוצאה 25:49, היה ורניקי גונבה, שהצליח לשים ארבעה טרייס תוך שהוא זורע הרס מהאגף. "זה היה החלום שלי להתקבל לנבחרת לגביע העולמי הנוכחי. זה הזמן שלי", אמר השחקן בן ה-27, "יש הרבה אנשים בבית שמעודדים אותנו היום. הם כולם יהיו שמחים, במיוחד אמי ואבי. אמא שלי היא האוהדת הכי גדולה שלי".

מי שלא כל כך מאושר הוא מאמן פיג'י, סמו דומוני, לאחר שנבחרתו ספגה שני טרייס במחצית השניה, כאשר נמיביה צימצמה את ההפרש לתוצאה 32:20. קפטן הנבחרת, דיקון מאנו, התייחס למפגש מול היריבה הבאה, אלופת העולם דרום אפריקה: "אנחנו חייבים לוודא שנתעלה במובן של האינטנסיביות שאנו מביאים לאימונים ולמגרש, כיוון שזה הולך להיות קשה ויהיו להם הרבה תומכים בוולינגטון. אנו חייבים לוודא שהבחורים ימשיכו לבטא עצמם על המגרש ולשחק את הראגבי שאנו רוצים לשחק".

ראגבי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully