וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי: יושב ראש הקבוצה התפטר

אימו של המגן נדום אונואה טענה כי גארי קוק לגלג עליה על כך שהיא חולה בסרטן. אחרי חקירת הקבוצה הוא החליט להתפטר

מנצ'סטר סיטי אמנם נמצאת במומנטום מצוין בליגה ואחרי שלושה מחזורים היא עם מאזן מושלם, אך לפחות בצד הניהולי של הקבוצה אין שקט: יושב ראש הקבוצה גארי קוק התפטר מתפקידו אחרי שעלו טענות כי הוא שלח מייל מלגלג על אימו של המגן הימני נדום אונואה, שחולה בסרטן.

תחילה טען קוק כי חשבון המייל שלו נפרץ, אבל לאחר מכן הוא הודה באשמה ותירץ את המקרה כ"שיפוט שגוי". ד"ר אנתוניה אונואה פנתה בחודש אוקטובר שעבר למנהל הקבוצה בריאן מרווד וכתבה שלמרות שהיא חולה בסרטן, היא תמשיך לנהל שיחות בנוגע לחוזה של בנה. 24 שעות לאחר מכן, אונואה טענה כי קיבלה מייל מקוק, ובו נכתב: "ש(הסרטן) יהרוס אותך! אני לא יודע איך את ישנה בלילה. היית פעם אדם נחמד כשעבדתי איתך בנייק".

אונואה השיבה למייל הזה וכתבה: "תודה רבה על המייל בעל התובנה הרבה". קוק אמנם הכחיש את עצם שליחת המייל, וטען כי הוא שהה בחופשה בדרום אפריקה באותו זמן, אך חקירה של סיטי בנושא העלתה שיש אמת בחשדות נגד קוק ויושב ראש הקבוצה הודיע על התפטרותו.

"המועדון מודיע שיש יסוד לטענות של ד"ר אונואה ויושב ראש הקבוצה העביר התנצלות על המצוקה שנגרמה", נמסר על ידי הנהלת הקבוצה. "בעקבות ממצאי החקירה, יושב ראש הקבוצה גארי קוק הציע את התפטרותו, שהתקבלה על ידי ההנהלה".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully