וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדנאפ: "נקבל את בקהאם בזרועות פתוחות"

מנג'ר טוטנהאם סיפר על כוונותיו הרציניות לצרף את דייויד בקהאם, שיסיים בנובמבר את חוזהו בלוס אנג'לס גלאקסי

"טוטנהאם תקבל את דייויד בקהאם בזרועות פתוחות", כך אמר היום (שישי) המנג'ר של התרנגולים, הארי רדנאפ, כשנשאל לגבי חזרתו האפשרית לפרמיירליג של קפטן נבחרת אנגליה לשעבר. כזכור, בקהאם בן ה-36 התאמן עם הספרס לפני פתיחת העונה.

בחודש נובמבר יסיים דייויד בקהאם חוזה בן חמש שנים בלוס אנג'לס גלאקסי וכעת שמו מקושר לחזרה אפשרית לפרמיירליג כמו גם כשחקן הבכיר של נבחרת בריטניה למשחקים האולימפיים בלונדון. רדנאפ התייחס לנושא בקהאם במסיבת העיתונאים לקראת המשחק בין טוטנהאם לוולבס ואמר: "הוא התאמן איתנו בעבר והיה מצוין, הוא עדיין שחקן גדול ולא רק בחור נהדר. מבחינתי הוא מקצוען ממדרגה ראשונה וזה בדיוק השחקן שהייתי רוצה סביב השחקנים הצעירים שלי".

רדנאפ טען כי הוא עדיין לא דן עם יו"ר הקבוצה על מעבר של בקהאם לטוטנהאם אבל הוסיף: "אני לא חושב שאפשר לסרב לשחקן כמו דייויד בקהאם. זה שחקן שיכול לתרום המון לכל קבוצה אליה יגיע". מוקדם יותר אמר רדנאפ בראיון לעיתון ה"סאן": "הוא ללא ספק שמר על רמה מתאימה כדי לשחק בפרמיירליג. זה לא משנה אם הוא מהיר או לא, כי המשחק שלו מעולם לא התבסס על קצב. הוא בכל מקרה לא יוכל לשחק אצלינו עד חלון ההעברות בינואר כי יש לנו 25 שחקנים רשומים, אבל עדיין היינו רוצים מאוד לראות אותו".

קבוצה נוספת שמעוניינת לצרף אליה את בקהאם היא ק.פ.ר, אבל נראה כי טוטנהאם, שהפסידה בשני משחקיה הראשונים העונה בפרמיירליג, יותר רצינית בעניין.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully