וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בארה"ב: ארון ברוקס במגעים עם מכבי ת"א

הפוינט גארד שעבר בעונה שעברה מיוסטון לפיניקס אישר את השמועות בטוויטר וצייץ: "בהתחלה אמרו סין ועכשיו ישראל"

בארצות הברית ממשיכים לחפש קבוצות זמניות לשחקני ה-NBA השובתים והדיווחים המעניינים האחרונים שמגיעים משם נוגעים למכבי תל אביב, ולפוינט גארד של פיניקס סאנס ארון ברוקס.

לפי שמועות שפורסמו בין השאר גם באתר "יורובאסקט", ברוקס (26, 1.83 מ') מנהל מגעים עם הצהובים. ברוקס עצמו התייחס לעניין בטוויטר שלו וצייץ קצת בציניות: "למה אני האחרון ששומע על הקבוצות שאני מפלרטט איתן? בהתחלה דיברו על סין ועכשיו על ישראל. כנראה שכדאי שאדבר עם הסוכן שלי".

ברוקס בן ה-26 נבחר בדראפט 2007 על ידי יוסטון רוקטס מהמקום ה-26. בעונת 2009/10 הוא זכה בתואר השחקן המשתפר בליגה הטובה בעולם. אחרי שלוש עונות וחצי במדי הרוקטס, עבר הפוינט גארד בעונה שעברה לפיניקס סאנס, שם השיג ממוצעים של 9.6 נקודות ו-4.2 אסיסטים למשחק.

כזכור, השם הגדול ביותר שהביאה הקבוצה מהליגה הטובה בעולם הוא ג'ורדן פארמר, שחקנה של ניו ג'רזי נטס. הצהובים עיבו את הסגל שלהם בצורה מרשימה ביותר בקיץ החולף, זאת לאור העובדה שיתחרו בשלוש מסגרות שונות - הליגה הישארלית, האדריאטית והיורוליג. בין השחקנים החדשים שעוד ילבשו צהוב ג'ון שייר, דווין סמית', יוגב אוחיון, שון ג'יימס ותאו פפלוקאס.

גורם במכבי תל אביב אמר היום כי הדיווחים על המגעים עם ארון ברוקס אינם נכונים.

הנהלת מכבי לבלאט: "רוצה גארד? שחרר את הנדריקס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully