וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך לתואר הפתעת העונה עוברת אצל אינטר - שגריר על הסכין: ערן זהבי

10.9.2011 / 9:00

מדור סוף השבוע "שגריר על הסכין" עוסק הפעם בערן זהבי, שפוגש ביום ראשון את אינטר וקרוע בין המאמן החדש לנשיא המשוגע

ערן זהבי קיבל בשבוע שעבר הזדמנות מצוינת להבין טוב יותר לאן הגיע או יותר נכון, ללמוד על טיבו של אחד האנשים השערורייתיים בכדורגל העולמי - מאוריציו זמפאריני. לנשיא בן ה-70 אין זמן לבזבז. ערב פתיחת העונה בסריה A, הוא החליט לפטר את המאמן סטפנו פיולי (שמונה רק בקיץ לתפקיד) ולמנות תחתיו את מאמן הנוער דביס מנג'ייה, 37, לפי המלצתו החמה של אריגו סאקי. הסיבה: "הקבוצה לא עומדת טוב על המגרש ושחקנים לא הולכים אחרי המאמן".

בפאלרמו אין רגע דל וזו אחת הסיבות לכך שזהבי הוא אחד השגרירים המסקרנים של השנה. 13 שנה עברו מאז היה לישראל נציג בסריה A ובמובן מסוים, זהבי והכדורגל הישראלי יעמדו השנה למבחן. עונה טובה שלו במדי הרוסאנרו, עשוי להביא לאפקט חיובי ופתיחת השערים לארץ המגף. הציפיות ממנו גבוהות מאוד ותוסיפו לכך שהקשר נחת באחד המקומות המוטרפים ביבשת וקבלו עונה שהולכת להיות מאוד מעניינת.

שגריר על הסכין: מדוע דקל קינן לא משחק בקרדיף?
תומר יצחק מכין אתכם לפתיחת הסריה A

ערן זהבי שחקן פאלרמו (ימין) חוגג עם אבל הרננדס. GettyImages
השגריר המסקרן של העונה. זהבי/GettyImages

פאלרמו יצרה לעצמה מוניטין בשנים האחרונות - קבוצה שקונה שחקנים אלמוניים בזול ומוכרת אותם ביוקר. זהבי הובא בדיוק למטרה הזו וזמפאריני ירצה לראות קבלות. כשהנשיא אמר ש"זהבי מזכיר לו את פאסטורה וטוב יותר מקסאנו", לא היה זה גימיק להעלאת המחיר, אלא אמירה שמשקפת את רף הציפיות הענק מהישראלי. זמפאריני ושאר אוהדי פאלרמו רוצים לראות את זהבי פורע שטרות והולך בדרך של קבאני, פאסטורה, איליצ'יץ', קיאר ואחרים. ימי חסד? תשכחו מזה.

ההתחלה הייתה טובה. זהבי הלהיב את האיטלקים ביכולותיו הטכניות והפיזיות, שמר על מקומו בהרכב ברוב 24 משחקי ההכנה, תרם לא מעט שערים ובישולים והציג שיתוף פעולה מצוין עם איליצ'יץ' ומיקולי בחלק הקדמי. "הוא האור החדש של פאלרמו", נכתב עליו ב"גאזטה דלו ספורט" לפני מספר שבועות. "לילד יש איכויות", הוסיף מאמן פאלרמו לשעבר דליו רוסי ושחקן העבר אלסנדרו אלטובלי החמיא: "זהבי יכול להתברר כהפתעת העונה".

זהבי התאקלם מצוין, זכה למחמאות גם מחבריו החדשים לקבוצה ואפילו קיבל חזרה את החולצה האהובה עליו עם המספר 16 - שהתפנתה בעקבות עזיבתו של המגן מתיאה קסאני לפיורנטינה. השביתה אמנם דחתה מעט את הפרמיירה החגיגית, אך דווקא סידרה הופעת בכורה מסקרנת יותר - משחק ביתי ברנצו בארברה מול אינטר לעיני הקהל הסיציליאני החם.

אלא שהקלפים נטרפו מעט עם פיטוריו של פיולי וצירופם שלושה שחקני קישור עם סגירת חלון ההעברות. הבכיר מביניהם, שחקן נבחרת פרגוואי אדגר בארטו, משחק על המשבצת של זהבי ועל פי התרגולים האחרונים של המאמן מנג'ייה אמור לפתוח בהרכב במשחק ביום ראשון (21:45). זהבי, כך מעריכים באיטליה, יפתח את המשחק על הספסל.

אולי עוד מוקדם לסמן כאן מגמה ובכל מקרה, בפאלרמו הכל תלוי על בלימה. המאמן מנג'ייה שהושווה על ידי זמפאריני לפפ גווארדיולה, עוד עשוי למצוא עצמו בחוץ אחרי תוצאות לא טובות או סתם רגע של טירוף מצד הבעלים. ובכלל הכלל בפאלרמו פשוט מאוד. הדעה החשובה - גם אם מדובר בהחלטה מקצועית - היא זו של זמפאריני. וכל עוד הבוס חפץ ביקרו של זהבי, אין לו סיבה לדאגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully