וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: מארי יפגוש את נדאל בחצי הגמר

המדורג רביעי גבר על איזנר (28) 5:7, 4:6, 6:3, 6:7 ויפגוש את הספרדי ששלח הביתה את רודיק (21) אחרי 2:6, 1:6, 3:6

מזג האוויר בארצות הברית נרגע במעט, ואפשר לחובבי הטניס לקבל סוף סוף את המשחקים האחרונים בשלב רבע הגמר של הגרנד סלאם האחרון של השנה. רוג'ר פדרר ונובאק דג'וקוביץ' כמובן כבר העפילו לחצי הגמר, וייפגשו הערב (שבת) לקרב מרתק, והערב הראשון שהצטרף אליהם הוא אנדי מארי, שגבר על ג'ון איזנר המקומי 5:7, 4:6, 6:3, 6:7. בהמשך הצליח רפאל נדאל להמשיך להסתדר עם העייפות והרגל שעשתה לו בעיות מוקדם יותר השבוע כדי לשלוח נציג אמריקאי נוסף הביתה. זה היה אנדי רודיק (21) שנכנע בשלוש מערכות 6:2, 6:1, 6:3. מארי ונדאל נפגשו בשני חצאי הגמר בווימבלדון וברולאן גארוס, כשפעמיים הספרדי ניצח וטיפס לגמר.

אחרי יומיים, חזרו לשחק טניס בפלאשינג מדו

אנדי מארי - ג'ון איזנר 5:7, 4:6, 6:3, 6:7

גם השנה מוצא את עצמו אנדי מארי כאחד הטניסאים הלחוצים בסבב. זה קורה בעיקרי בטורנירי גרנד סלאם, בהם יש לו משימה נוספת פרט מלאיים על שלישיית הטניסאים המובילה בעולם. הבריטים עדיין מחכים לזוכה גרנד סלאם ראשון משלהם מאז 1936, ונכון להיום רק מארי יכול לעשות את זה. השאלה הגדולה היא האם מדובר בעוד שלב שיכול להיות מוצלח בטורניר של מארי, או שאולי הוא יכול ללכת עד הסוף. או לשפוט על פי המשחק של הערב, מארי מסוגל. בהחלט מסוגל. אלא שכך חשבנו גם בעבר.

קל זה לא היה למארי, שנזקק ל-52 דקות על מנת לנצח בסופו של דבר את המערכה הראשונה 5:7. בסט השני הוא הכריח את יריבו ל-16 שגיאות בלתי מחויבות, שסייעו לו לנצח 4:6. כשכבר נדמה היה שמארי ישייט לניצחון קליל בשלוש מערכות הצליח איזנר לבצע קאמבק, צבר מומנטום וניצח במערכה השלישית 3:6, והשניים הלכו למערכה רביעית. איזנר עלה לרשת, נראה טוב והקהל בארתור אש כבר קיווה למערכה חמישית, אלא שבשובר השוויון הדרמטי ניצח מארי 6:7 (2:7), ועלה לחצי הגמר.

איזנר סוגר טורניר נאה עם הישג שיא - רבע גמר גרנד סלאם. מארי מחכה כעת למנצח בין רפאל נדאל ואנדי רודיק, בתקווה להעפיל לגמר גרנד סלאם רביעי בקריירה ושני בארצות הברית.

רפאל נדאל - אנדי רודיק 2:6, 1:6, 3:6

עם כל הכבוד למשחק שפתח את היום, קרב הענקים האמיתי בפלאשינג מדוס הפגיש את שני הטניסאים הוותיקים ששיחקו קצת פחות משעתיים. הקהל האמריקאי שזוכר את אנדי רודיק מניף את הגביע בניו יורק בעשור הקודם, ראה הפעם רק שחקן אחד על המגרש, בעוד השני נראה כמי שנמצא בשלהי הקריירה שלו. ב-2004 השניים נפגשו בפעם היחידה בטורניר גרנד סלאם, ואז ניצח רודיק. הפעם כאמור המציאות הייתה שונה לחלוטין.

אז למרות שנדאל נראה פצוע וחסר ביטחון לאורך כל האליפות, הוא פתח את המשחק עם שתי שבירות שהעלו אותו ל-0:4 מהיר. לרודיק לא היו תשובות והוא נכנע 6:2 במערכה הראשונה אחרי שזכה ל-91 אחוזים בהגשות הראשונות. המגמה הזו נמשכה גם במערכה השנייה, כשהאמריקאי נראה חסר ביטחון וכבר במשחקון הראשון הוא נשבר. זה קרה גם במשחקון החמישי והשביעי, כשהמערכה הסתיימה ב-1:6 קליל. רודיק קרס במערכה השלישית שנפתחה בשליטה של הספרדי שעשה מה שהוא רוצה והשלים ניצחון קל.

(עדכון ראשון: 9/9 23:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully