וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיימונד ליג: יוהאן בלייק גבר על פאוול ב-100 מטר

אלוף העולם ממשיך בתנופה וקבע שיא אישי - 9.82 שניות אחרי שהתגבר על בן ארצו ששב מפציעה. רובלס ניצח ב-110 משוכות

אליפות העולם רק הסתיימה לה בתחילת השבוע, וכבר מיטב האתלטים התכנסו למחזור נוסף הערב (חמישי) של ליגת היהלום שנערך הפעם בציריך, שוויץ. במוקד עמדה כמובן הריצה ל-100 מטר גברים. שיאן העולם במרחק הזה יוסאין בולט לא נכח, והשאיר את הזירה לאסאפה פאוול, שלא התחרה בשבוע שעבר בגלל פציעה וכעת חזר, ויוהאן בלייק, בן ארצו ואלוף העולם הטרי. אלא שבמפגש ביניהם, בלייק סיים במקום הראשון ואף קבע שיא אישי - 9.82 שניות.

האצן הצעיר מג'מייקה שזכה מההפקר בשבוע שעבר כשעצר את השעון על 9.92 שניות, זינק טוב כמו פאוול הוותיק, ובמחצית המרחק החל לפרוץ קדימה ולבטל את היתרון הקל שהיה לפאוול. בסופו של דבר הוא כאמור קבע תוצאה מצוינת (הרביעית בטיבה השנה) וזכה במקום הראשון, בעוד פאוול סיים שני (9.95 שניות) ו-וולטר דיקס (10.04 שניות) הסתפק במקום השלישי.

מלבד הריצה המעניינת הזו, עמד נסיונו של דיירון רובלס הקובני להתגבר על המבוכה מהאליפות בשבוע שעבר, אז הוא נפסל אחרי שנתפס מפריע לשיאנג ליו, והוצא מהתחרות ל-110 מטר משוכות. הפעם שיאן העולם הפגין יכולת משובחת וזכה במקום הראשון תוך שהוא קובע את תוצאת השנה - 13.01 שניות.

אלוף העולם הטרי ג'ייסון ריצ'רדסון, שעצר בדאגו את השעון על 13:16 שניות וזכה מההפקר בעקבות הדחת רובלס, סיים הפעם שני במרחק לא רב מהקובני עם 13.10 שניות, בעוד בן ארצו דייויד אוליבר סיים שלישי (13.26 שניות).

לשון מריט, שזכה בכסף בדרום קוריאה, הגיע מעט עייף למירוץ ל-400 מטר, וזכה פעם נוספת במקום השני אחרי שהפסיד לג'יימס קיראני, ששעט לקראת סוף המירוץ קדימה, והשלים ניצחון נוסף אחרי שהוכתר כאלוף העולם, כשהפעם עצר את השעון על 44.36 שניות.

אצל הנשים היה מעניין מאוד לעקוב אחרי אלופת העולם הטרייה ב-100 מטר משוכות, סאלי פירסון, שבאליפות קבעה את התוצאה הרביעית בטבעה בהיסטוריה. פירסון נראתה מעט עייפה, אבל זה ממש לא הפריע לה לסיים במקום הראשון עם זמן קצת פחות טוב ממה שהשיגה בשבוע שעבר, וקבעה 12.52 שניות. דון הארפר (מדליסטית הארד מדאגו) סיימה שנייה עם 12.81 שניות.

כרמליטה ג'טר שוב כיכבה

כמו תמיד, גם הריצה ל-200 מטר לנשים נמצאת בלב העניין, כאשר כרמליטה ג'טר, שפספסה את הזהב במרחק הזה באליפות העולם לורוניקה קמפבל-בראון, סיימה הפעם ראשונה עם 22.27 שניות אחרי ריצה מצוינת. אליסון פיליקס סיימה שנייה, ושלי-אן פרייזר הגיעה למקום השלישי.

את יום התחרות נעל מירוץ השליחים 4X100 מ' כאשר שיאנית העולם ג'מייקה, בה זכו בלייק ופאוול למנוחה, הסתדרה היטב וזכתה שוב במקום הראשון עם זמן של 38.31 שניות. בריטניה סיימה שנייה ושוויץ שלישית.

*** קפיצה לגובה גברים: ג'סי וויליאמס אלוף העולם סיים רק במקום הרביעי עם 2.28 מטר. במקום הראשון זכה דימיטריוס צ'ונדרוקוקיס היווני סיים שני וקבע שיא אישי חדש - 2.32 מטר.

*** 800 מ' נשים: מריה סבינובה הרוסיה שוב לא פתחה טוב את המירוץ, וכמו באליפות העולם, גם הפעם היא הצליחה לשמור כוחות לישורת האחרונה ולזכות במקום הראשון עם 1:58.27 דקות. אליסה מונטאנה האמריקאית סיימה שנייה והקדימה את ג'ניפר מידווז.

*** 5,000 מ' נשים: ויויאן צ'ריוט, אלופת העולם, סיימה ראשונה עם 14:30.10 דקות. סלי קיפיגו הקנייתית קבעה שיא אישי וסיימה שנייה.

*** קפיצה במוט לנשים: ילנה איסינבאייבה סיימה שלישית עם 4.62 מטר, בעוד ג'ניפר שור האמריקאית סיימה ראשונה (4.72 מטר).

*** 1,500 מ' גברים: קאקי אבובאקר פרש מהריצה במהלכה, ואילו ניקסון צ'פסבה הקנייתי זכה ראשון (3:32.74 דקות), בעוד סילאס קיפלגאט סיים שני (3:33.56 דקות).

*** 400 מ' משוכות נשים: אלופת העולם לשינדה דמוס סיימה רק שלישית (54.05 שניות), כשאת המקום הראשון לקחה קלייס ספנסר הג'מייקנית. מלאני ווקר סיימה שנייה (53.43 שניות), אותו מקום בו זכתה באליפות העולם האחרונה.

*** 3,000 מ' מכשולים גברים: אזקייל קמבוי הקנייתי סיים ראשון (8:07.72 דקות) והקדים את פול קוך שסיים שני ואת בנג'מין קיפלגאת שהגיע למקום השלישי.

סאלי פירסון היא הרבה יותר מעוד אתלטית

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully