וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראקינס: "שחקני NBA לא רוצים להתאמן, אלא להתחרות"

8.9.2011 / 20:22

הסנטר בן ה-24 הסביר את החלטתו להצטרף לאשדוד מפילדלפיה לתקופת השביתה. שביעות רצון מיכולתו של טיוס

מכבי אשדוד החלה בשבוע שעבר את הכנותיה לקראת העונה השנייה שלה בליגת העל, וביומיים האחרונים עלה מפלס ההתרגשות סביב הקבוצה לאחר שאתמול (רביעי) בבוקר נחת בישראל שחקנה של פילדלפיה קרייג בראקינס, שחתום באשדוד לזמן השביתה ב-NBA. בראקינס (24, 2.08) הגיע לאשדוד בעקבות הפציעה של ג'וש דאנקן, שיוכל לחזור לשחק רק בעוד חודש וחצי, ובינתיים מראה רק ניצוצות מהכישרון הגדול שטמון בו.

"אני מרגיש מצוין ומנסה למצוא את עצמי פה, להיכנס קצת יותר לכושר ולתפוס כמה שיותר שינה. אני אוהב את הקבוצה, הכימיה מצויינת עד כה, אז אני מרגיש טוב בינתיים", אמר בראקינס בשיחה עם וואלה! ספורט בתום אימון הקבוצה, "לא ידעתי יותר מדי על הקבוצה לפני שבאתי. בדקתי עליה קצת לפני שבאתי, זה מקום מצוין להיות בו. הארגון אוהב את הקבוצה ומתייחס לשחקנים בצורה טובה, וכל מי ששיחק בישראל אמר לי שאני הולך למקום טוב.

"אני חושב שהרבה שחקנים פשוט רוצים לשחק, לכולנו יש אופציה לחזור ברגע שהשביתה תיגמר, אבל אנחנו לא רוצים רק להתאמן כל יום. כולם רוצים להתחרות, ואם יש אופציה אז באים לפה לשחק", אמר בראקינס על הגעת שחקני ה-NBA לאירופה והוסיף על מעמדו בליגה, בה שיחק רק שלושה משחקים, לאחר שנבחר במקום ה-21 בדראפט 2010, "בגלל השביתה המאמן ראה אותנו רק ב-1 ביולי, אז תהיה להם הזדמנות לראות אותי משחק במקום כל מחנה האימון הארוך. אמנם סקאוטים לא יכולים לבוא לפה, אבל כשתיגמר השביתה הם יוכלו לראות סרטים של המשחקים, אז זאת הזדמנות טובה".

בראקינס אף סיפר על ההיכרות עם מכבי תל אביב ועמרי כספי, "כולם מכירים את מכבי תל אביב, תמיד הייתה להם קבוצה טובה, אבל השנה יש הרבה שחקנים טובים בליגה, כך שרמת התחרות תעלה. אני חושב שההחלטה של עמרי כספי ללכת לשחק בליגת הקיץ היא טובה, לשחק מול שחקנים ברמה הזאת. עמרי הוא בחור טוב, עבדתי איתו במשך חודשיים בשנה שעברה, הוא בחור מצוין שאוהב להתחרות".

בינתיים באשדוד מרוצים מאוד מהשתלבותו של שחקן הפנים אלכס טיוס, שהתגייר לפני הגעתו לארץ ואמור במהלך השנה הקרובה לקבל אזרחות ישראלית. טיוס מפגין רמה גבוהה באימונים, לצד הזרים מהעונה שעברה ראמל בראדלי וג'וש קארטר, שהשתלבו בחזרה בקלות. באשדוד מעריכים כי הקבוצה שנבנתה העונה בעיר טובה אף מזאת ששיחקה בעונה שעברה וסיימה במקום השישי והגיעה לחצי גמר גביע המדינה.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully