וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה במים פתוחים: איטליה זכתה בזהב

במרכז המקצה הקבוצתי לחמישה קילומטר סיימו האיטלקים במקום הראשון והקדימו את גרמניה וצרפת. ישראל סיימה שביעית

אליפות אירופה במים פתוחים הנערכת באילת נמשכה היום (חמישי), כשבמרכזה נבחרת איטליה זכתה במדליית הזהב במקצה הקבוצתי לחמישה קילומטר. האיטלקים הקדימו את נבחרות גרמניה וצרפת, שזכו במדליית הכסף והארד בהתאמה. במקצה הקבוצתי התחרו שבע נבחרות, כאשר כל אחת מהן מנתה שני שחיינים ושחיינית אחת.

ההזנקה למים נעשתה בהפרש של דקה בין נבחרת לנבחרת, הספרדים היו הראשונים לקפוץ למים, אחריהם צרפת, גרמניה, הונגריה, ישראל, איטליה ורוסיה, כאשר בנבחרת הישראלית השתתפו מיכאל דימיטרייב, יובל ספרא וחן פינסלי. האיטלקים שהיו מראש מועמדים לניצחון הוכיחו מהר מאוד עד כמה הם עדיפים, כשלאחר זמן קצר הם הצליחו למחוק את הפער ולעקוף את הנבחרת הישראלית ואת הונגריה.

הנבחרת האיטלקית סיימה את התחרות כשהיא מקדימה בדקה ו-28 שניות את נבחרת גרמניה ובסך הכל קבעה זמן של 56:12.4 דקות. ההפתעה הגדולה של היום הגיעה מצידם של הגרמנים והצרפתים שזכו בכסף ובארד והקדימו את נבחרת רוסיה שסיימה רק במקום הרביעי. הרוסים זכו בתואר האירופי בשנה שעברה וב-2008 והעובדה שסיימו רק במקום הרביעי היום נחשבת להפתעה גדולה.

הנבחרת הישראלית סיימה רק במקום השביעי עם זמן של 1:04:17.8 שעה. בסך הכל בנבחרת הישראלית היו מרוצים מהקצב ומכך שחן פינסלי הצליחה לשפר את התוצאה שלה ביחס לתוצאה שהשיגה אתמול כשהשתתפה במקצה 10 ק"מ אחרי חצי המרחק. בשביל יובל ספרא זו הייתה הכנה למשחה העיקרי שלו שיתקיים בשבת.

מחר יהיה יום חופשי למשתתפים באליפות אירופה ובאיגוד השחייה ינצלו את היום לקיום יום השחייה הישראלי. החל מהשעה 07:30 יתקיימו באתר התחרות מקצים עממיים למרחק של חמישה ק"מ, ק"מ וחצי ומשחה סלב קצר בו ייקחו חלק בין היתר גל נבו, מיקי חליקה ומי שהיה אלוף ושיאן עולם ומשמש כיום כמאמן הנבחרת הגרמנית באליפות, תומאס רופרט. בשבת תתחדש אליפות אירופה החל מהשעה 08:00 עם המקצה לחמישה ק"מ לגברים ולנשים. ביום ראשון תסתיים האליפות עם המקצה הארוך ל-25 ק"מ.

שחיה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully