וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 0:7 לבאיירן על פרייבורג, לאוטרן שוב הפסידה

רביעייה לגומז וצמד של ריברי סידרו לבאוורים ניצחון קל לפני ליגת האלופות. 90 דקות לשכטר בהפסד 1:0 במנשנגלדבאך

בזמן שחלק מהליגות באירופה בקושי החלו, בגרמניה כבר סופרים חמישה מחזורים. אמש (שישי) נפתח המחזור עם ניצחון של סגנית האלופה לברקוזן על העולה החדשה אוגסבורג, 1:4. היום נערך החלק העיקרי של המחזור, שאיתי שכטר יצא עם קייזרסלאוטרן למשחק חוץ קשה במיוחד מול מנשנגלאדבך בסיומו נחלה הפסד נוסף 1:0, האלופה דורטמונד אירחה עוד עולה חדשה, הרטה ברלין, למשחק שהתברר כהפתעה הגדולה של המחזור, כשהאורחים יוצאים עם ניצחון מדהים 2:1 ואילו באיירן מינכן טיילה עם 0:7 באליאנץ ארנה מול פרייבורג.

אוגוסבורג - לברקוזן 4:1

רובין דוט פתח את הקדנציה שלו בלברקוזן בצורה לא כל כך משכנעת ועם הפסד 2:0 למיינץ, אבל מאז הצליחה הקבוצה להשיג שני ניצחונות רצופים, מול ורדר ברמן ושטוטגרט וסיימה ב-0:0 ביתי מול דורטמונד. הרביעייה מול העולה החדשה, שעדיין לא ניצחה היא צעד נוסף של סגנית האלופה אל עבר הצמרת. סידני סם (6, 72), סטפן קיסלינג (23) וארדן דרדיוק (79) הבקיעו לאורחת, שהצליחה למחוק במהירות יתרון מפתיע מרגלי האג'ימה הוסוגיי (5).

באיירן מינכן - פרייבורג 0:7

אחרי הפסד מפתיע במחזור הפתיחה, באיירן מינכן שועטת קדימה והערב היא סגרה ניצחון ליגה רביעי ברציפות בלי לספוג שער ושבה למקום הראשון. כבר בדקה השמינית פרץ מריו גומז את הסכר. החלוץ, שבמחזור הקודם כבש שלושער מול קייזרסלאוטרן, הרשית בפעם החמישית העונה בבעיטה מתוך הרחבה. פרנק ריברי, שחזר ממשחקי נבחרת צרפת במוקדמות היורו, קבע 0:2 לבאוורים בדקה ה- 26. ארבע דקות למחצית, הצרפתי הנהדר כבש את השני שלו והשלישי של באיירן וסגר את המשחק סופית עוד לפני ההפסקה.

במחצית השנייה זה כבר הפך להיות לא נעים מבחינת פרייבורג, כשגומז כובש את השני הפרטי שלו בדקה ה- 52 מבישול של ריברי ומשלים שלושער כעבור שלוש דקות בלבד. חשבתם שהוא יסתפק בשלושער שני ברציפות? החלוץ של נבחרת גרמניה כבש את הרביעי שלו בפנדל בדקה ה- 71 וקבע 0:6. פטרסון סגר את החגיגה עם השביעי בדקה ה- 90.

מנשנגלדבאך - קייזרסלאוטרן 0:1

אחרי שבוע לא קל בנבחרת ישראל, איתי שכטר חזר לליגה הגרמנית. החלוץ עלה בהרכב קייזרסלאוטרן בעוד שגילי ורמוט כלל לא נרשם בסגל למשחק. 120 שניות בלבד מהפתיחה ספג שכטר את הצהוב הראשון שלו העונה כשפרץ מהחומה לפני ביצוע כדור חופשי של גלדבאך. בדקה ה -30 הוא כמעט בישל לפורטוניס, שלא הגיע לכדור הרוחב שלו. המארחים עלו ליתרון בדקה ה-57, כשהתקפה מסודרת הסתיימה בבעיטה מהאוויר של חואן אראנגו. קייזרסלאוטרן מדשדשת בתחתית והיא ממשיכה לחפש את הניצחון הראשון שלה העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

דורטמונד - הרטה ברלין 2:1

האלופה מתכוננת למשחק הראשון בליגת האלופות, בו היא תארח את ארסנל ובינתיים היא עמדה למבחן מול הרטה וניסתה להשיג את ניצחונה הביתי השלישי ברציפות מפתיחת העונה. דורטמונד לחצה במחצית הראשונה, אך לא השכילה לנצל את השליטה במגרש לשערים והעונש הגיע מהצד השני, כשרפאל ניצל מתפרצת נדירה של האורחים וכבש את שער היתרון המפתיע. פטר נימאייר הכפיל את היתרון של העולה החדשה בדקה ה- 81 וקבע את הפתעת המחזור בבונדסליגה ואולי בכל אירופה. רוברט לבנדובסקי רק צימק בדקה ה- 88 והאלופה פותחת עונה בצורה לא טובה.

משחקים נוספים:

שטוטגרט - האנובר 0:3
כבשו לשטוטגרט: שינג'י אוקזאקי (9), זדרבקו קוזמנוביץ' (80), סרדאר טסקי (86)

מיינץ - הופנהיים 4:0
כבשו להופנהיים: רוברטו פירמינו (16), ריאן באבל (45, פנדל ו- 74), ניקולצ'ה נובסקי (85, עצמי)

ורדר ברמן - המבורג 0:2
כבשו לורדר ברמן: קלאודיו פיזארו (52, 78)

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully