וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל כפר סבא עדיין ללא נצחון

הירוקים איבדו יתרון של שני שערים וסיימו ב-2:2 ביתי מול נס ציונה. 1:1 בין הכח לאחי נצרת, 1:2 למכבי הרצליה על בני לוד

שבוע של פגרה, שנוצל למחזור גביע הטוטו, כבר מאחורינו וסוף השבוע מביא עימו חמישה משחקים במסגרת הליגה הלאומית. המחזור השלישי נפתח היום (שישי) עם מפגש הצמרת המסקרן בין הכח עמידר רמת גן למכבי אחי נצרת, בסיומו אף אחת לא נותרה מושלמת אחרי 1:1 דרמטי. מכבי הרצליה השיגה ניצחון ראשון עם 1:2 על בני לוד, בעוד יריבתה העירונית הפועל הרצליה, אותה תפגוש בדרבי בשבוע הבא, סיימה ב-0:0 מול הפועל רעננה. מכבי באר שבע ניצחה 0:1 את נועלת הטבלה הפועל נצרת עילית. במשחק שסגר את משחקי סוף השבוע, הפועל כפר סבא איבדה יתרון של שנים שערים ב-2:2 מול סקציה נס ציונה.

משחקי יום שישי

הכח עמידר רמת גן - מכבי אחי נצרת 1:1

נאחס המשחקים המרכזיים הגיע לקיצו היום, כאשר שתיים משלוש הקבוצות המושלמות כבשו שער כל אחת, אבל מצד שני איבדו את המאזן. אחרי 80 דקות עם לא מעט החמצות גדולות בשני הצדדים, הכח עמידר רמת גן ניצלה טעות אחת כדי לעלות ליתרון. שוקי נגר כשל בהרחקה עם נגיחה לעבר ידו של עומר רפס, אבל השופט לא שרק ונגר הוסיף חטא על פשע כשתפס את רפס ברחבה. טל שמעיה לקח אחריות מהנקודה הלבנה ודייק. נצרת הייתה ראויה לפחות לנקודה מהמשחק, ובדקה ה-90 השיגה את השוויון הדרמטי משער של אלנתן סלמי בבעיטה אלכסונית מצד ימין.

מכבי הרצליה - בני לוד 1:2

הקבוצה של עופר טלקר כבשה שערים ראשונים והשיגה ניצחון בכורה על חשבון בני לוד החלשה, שעדיין ניצבת ללא נקודות במקום הלפני אחרון (להפועל נצרת עילית יש מינוס נקודה). ידין זריס (16) ואסף קריספיס (64) כבשו בנגיחות עבור מכבי הרצליה, כאשר לוד הצליחה לאזן זמנית מפנדל מוצלח של מוראד אבו ענזה בדקה ה-41.

הפועל רעננה - הפועל הרצליה 0:0

דרבי השרון שנערך בנתניה לא הניב שערים וסיפק את התיקו הראשון העונה של המארחים. הפועל הרצליה, שאיבדה שחקנים רבים בקיץ ומינתה את תומר קשטן למאמן במקום בני טבק, רושמת משחק שלישי מפתיחת העונה ללא שער זכות, והיא תחפש את הגול הראשון בדרבי מול מכבי הרצליה בשבוע הבא. רעננה יכולה להיות מאוכזבת מכך שלא שמרה על הבית ואיבדה בדקה ה-90 את שלומי אביסדריס שהורחק.

משחקי יום שבת

מכבי באר שבע - הפועל נצרת עילית 0:1

הקבוצה הביתית חשבה שקיבלה יריבה נוחה על מנת להשיג ניצחון ראשון, אך המתינה עד לדקה ה-75 כדי להכריע את המשחק. הפועל נצרת עילית קיוותה להשיג נקודה ולסגור את המינוס, אבל רבע שעה לסיום נכנעה לשער של גאגה צ'חטיאני ונותרה במקום האחרון, כשבדקות הסיום היא גם איבדה את בן מרטין שהורחק. מכבי באר שבע עם שלוש נקודות ראשונות.

הפועל כפר סבא - סקציה נס ציונה 2:2

הקבוצה של גיא עזורי, שכבר הייתה קרובה לליגת העל, גם בעונת 2010/11 וגם בקיץ לאחר מה שעבר על הפועל פתח תקוה, עדיין לא ממש הגיעה לליגה הלאומית העונה. אחרי שתי תוצאות תיקו מאופסות במחזורי הפתיחה, הפועל כפר סבא כבר הוליכה 0:2 משערים של רן ברקוביץ' (2) ורז כהן (60), אבל האורחים ביצעו קאמבק נהדר כשג'ורג' אקירמי צימק בדקה ה-70 ועמית אזולאי איזן בתוספת הזמן.
ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully