וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דה חאה צריך להסתגל לפיזיות באנגליה כדי להצליח"

אלכס פרגוסון יודע שהשוער שלו זקוק לשיפור, אבל ממשיך להאמין בו. ג'וני אוואנס: "אם לא אשתפר, לא אהיה בקבוצה"

דויד דה חאה רק הגיע מאתלטיקו מדריד למנצ'סטר יונייטד וכבר הוא עומד תחת התקפה מצד התקשורת האנגלית, כמו גם מצד חלק מאוהדי השדים האדומים, בשל יכולתו מפתיחת העונה. השוער הצעיר, שהחליף את אדווין ואן דר סאר בשער היונייטד, היה אשם במידה מסוימת בשני השערים שספגה יונייטד במגן הקהילה נגד יריבתה העירונית, מנצ'סטר סיטי ולאחר מכן גם בשערי הליגה שספגה הקבוצה מול ווסט ברומיץ' וארסנל. היום (חמישי) הוא דיבר על ההתאקלמות שלו בסגנית אלופת אירופה ועל הציפיות שלו מהקבוצה ומעצמו.

"הביקורת היא נורמלית. כשוער, אתה תמיד במרכז העניינים וכמה טעויות יעלו לך בתגובה מצד התקשורת", אמר דה חאה, "אני משתפר עם כל אימון שעובר, אני מאמין ביכולותיי ובמה שאני יכול להביא לקבוצה שלנו. אני מוקף אנשים טובים כאן". המאמן של הספרדי, סר אלכס פרגוסון, מסכים איתו בעניין הטעויות שנעשו, אבל גם הוא יודע שדה חאה צריך לצבור ביטחון כדי שיוכל להפגין את היכולת שהביא את פרגוסון לשלם עליו 18 מיליון פאונד. "יש לו פוטנציאל אדיר ותפקידנו הוא לעזור לו לממש אותו. בשביל שזה יקרה, הוא צריך להסתגל לפיזיות ולסגנון השונה בכדורגל האנגלי", אמר הסקוטי, שיפגוש בשבת את בולטון במשחק חוץ.

שחקן אחר שמחפש את מקומו באלופת אנגליה הוא ג'וני אוואנס, שבחר להעביר על עצמו ביקורת אישית ויוצאת דופן: "מתוך שלושת העונות שלי בקבוצה, האחרונה הייתה הכי קשה ורעה, לא הגעתי לכושר הרצוי ואני יודע שאם תהיה לי עוד עונה כזו, אני לא אהיה כאן". מנצ'סטר שיחררה הקיץ את ווס בראון וג'ון אושיי, שעברו לסנדרלנד, אך צירפה לחוליית ההגנה את פיל ג'ונס, שהרשים מאוד מפתיחת העונה, כך שאוואנס יודע שהוא ייאלץ להילחם חזק על מקומו במגרש.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully