וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היום השחור ביותר בהיסטוריית ההוקי קרח"

עולם ההוקי מתאבל על התרסקות המטוס בו נספו כל שחקני לוקומוטיב ירוסלבל, כולל תשעה שחקני NHL בעבר ובהווה

התרסקות המטוס שנשא עליו את שחקני קבוצת לוקומוטיב ירוסלבל ממשיכה להעסיק את עולם הספורט והבוקר עולות תגובות ראשונות מצד גורמים שונים בענף ההוקי קרח, אשר נותרו המומים ממותם של 42 מנוסעי המטוס.

כזכור, אמש, זמן קצר לאחר המראת המטוס, שהיה אמור לקחת את שחקני הקבוצה הרוסית למשחק בליגת ה- KHL, הוא התנגש במכשירי מכ"ם וצלל אל נהר הוולגה. "זה אסון נורא, שנוגע במדינות רבות ופוגע בפעם הראשונה בספורט שלנו", אמר רנה פאסל, נשיא התאחדות ההוקי הבינלאומית, "זה היום השחור ביותר בהיסטוריית ההוקי קרח. תחילה רצינו לא להאמין לחדשות שהגיעו אלינו".

על המטוס היו בין היתר תשעה שחקנים ששיחקו בעבר או בהווה בליגת ההוקי קרח המקצוענית בארצות הברית, ה- NHL. הכוכב הגדול ביותר הוא פאבול דמיטרה, סלובקי בן 36, שכבש 304 שערים והופיע שלוש פעמים במשחק האולסטאר של הליגה.

רוסלן סאליי מבלארוס, ששיחק בארבע קבוצות בליגה ורשם למעלה מ- 900 הופעות ובראד מק'קרימון, ממוצא קנדי, שהתמנה למאמן קבוצת לוקומוטיב רק במאי האחרון ולזכותו נרשמו 18 עונות ו- 1,222 הופעות בליגה, גם הם בין ההרוגים.

שוער העבר, רון הקסטל, אשר משמש כיום כעוזר המאמן של לוס אנג'לס קינגס, שיחק עם מק'קרימון בשנות ה- 80 בפילדלפיה פליירס וניסה לדבר על חברו שנהרג: "כשאני חושב על חברים לשעבר לקבוצה, בראד נמצא בראש הרשימה. זה פשוט לא פייר".

ספורט אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully