וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקל ארטטה: "ארסנל יכולה להיאבק על האליפות השנה"

הספרדי, שעבר מאברטון תמורת 10 מיליון ליש"ט, אופטימי: "אם נשתמש בכישרון שיש פה, נילחם על התואר עד הסוף"

מיקל ארטטה היה הרכש התשיעי והאחרון של ארסן ונגר בארסנל בקיץ האחרון. הקשר הספרדי, שעזב את אברטון וחתם בצפון לונדון תמורת 10 מיליון ליש"ט ממש כמה דקות לפני סגירת חלון ההעברות ב-31 באוגוסט, העניק ראיון רשמי לאתר של התותחנים בו גילה אופטימיות רבה לקראת המשך העונה של הקבוצה. זאת על העובדה שארסנל פתחה את העונה בצורה רעה עם נקודה אחת בשלושה משחקים, כולל הפסד ביתי 2:0 לליברפול ותבוסת 8:2 מחפירה מול מנצ'סטר יונייטד.

"ארסנל חייבת להיות שם עד הסוף ולהיאבק על האליפות", הצהיר הספרדי, "אף אחד לא יכול להיות מאושר מזה שקבוצות אחרות הביאו יותר שחקנים או הוציאו סכומי כסף גבוהים יותר מאיתנו, אבל אני לא חושב שזו המנטליות הנכונה. אנחנו יכולים להילחם, יש לנו כישרון בלתי ייאמן ואם נדע להשתמש בו בצורה נכונה, אני מאמין שנוכל להילחם עם כל הקבוצות על האליפות. נכון שפתיחת העונה של ארסנל לא הייתה מהטובות שיש ונכון שלמנצ'סטר יונייטד וסיטי יש כבר תשע נקודות, אבל העונה עוד ארוכה מאוד. יש את הפרמיירליג, גביע הליגה, ליגת האלופות והגביע האנגלי".

ארטטה התייחס גם להשוואות בינו לבין ססק פברגאס וסמיר נאסרי, שעזבו את התותחנים לברצלונה ומנצ'סטר סיטי בהתאמה. "אני לא רוצה להשתמש במילה מחליף. הם היו שני שחקנים מובילים במועדון ונתנו שנים מצוינות כאן, אבל עכשיו יש כאן שחקנים חדשים שינסו להצליח באותה הצורה ואני משוכנע שנצליח. אני לא רוצה שהאוהדים יצפו מאיתנו לעשות את מה שנאסרי ופברגאס עשו כי כל שחקן הוא שונה. אנחנו זקוקים לזמן כדי להצליח, אבל אני משוכנע שכולם יתנו הכל כדי שזה יקרה".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully