וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוצ'יאנו מוג'י: "מילאן מקדימה את אינטר בשנות אור"

מנכ"ל יובנטוס בעבר משוכנע מי הפייבוריטית הברורה לקחת את הסרייה A השנה. "אינטר עשו קנייה רעה, לא יצליחו להתחרות"

יום שישי תיפתח, בסופו של דבר, הליגה האיטלקית עם משחק בין מילאן ללאציו. כזכור, מילאן פותחת את העונה כאלופה המכהנת, לאחר שנאלצה לראות את היריבה העירונית, אינטר, זוכה בחמש אליפויות רצופות.

כעת, יש מי שחושב שמילאן עדיפה בהרבה על פני יריבתה העירונית - לוצ'יאנו מוג'י, בעבר מנהל ההעברות ביובנטוס, סבור כי התנהלות הנראזורי בשוק ההעברות הקיץ הייתה גרועה, וכי יריבתה העירונית מילאן היא הפייבוריטית הברורה לקחת את האליפות העונה, בפער ניכר.

"מילאן רחוקה שנות אור מכל השאר", אמר בראיון לתחנת רדיו מקומית, "אני בספק אם אינטר תצליח העונה בגלל הדרך שבה הם פעלו בשוק ההעברות. הם עשו קנייה רעה ואני לא חושב שהם יצליחו להתחרות, מילאן, מהצד השני, הצליחו יפה בשוק ההעברות והראו היגיון במובן של הדרך שבה הם מעצבים את קבוצת השחקנים שלהם", הוסיף.

כאמור, מילאן תפתח את העונה בסן סירו במשחק מול לאציו. המילאנזים הוציאו השנה סכום לא מבוטל של 45.5 מיליון יורו על רכש, כאשר חלקו הארי של סכום זה הוצא על רכישתו הסופית של זלטן איברהימוביץ' מברצלונה. בנוסף, הביאה הקבוצה את אלברטו אקווילני, השוער מרקו אמליה, קווין פרינס בואטנג ופליפה מקסס.

אינטר, אשר תיפתח את העונה בפלרמו ביום ראשון, הוציאה בקיץ 32.5 מיליון יורו על רכש, כאשר השחקן הבולט מבין השחקנים החדשים של הנראזורי הוא כמובן דייגו פורלאן. בנוסף הגיעו, בין היתר, החלוץ הארגנטינאי מאורו זראטה והמגן הברזילאי ג'ונתן.


כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully