וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "רק צ'אבי ואינייסטה יכולים להחליף את סקולס"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד חולק שבחים לשחקני ברצלונה. על אי הגעתו של ווסלי סניידר: "הוא פנטסטי, אבל לא מה שחיפשנו"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ממשיך לתת את דעתו לגבי ווסלי סניידר והמעבר שלא יצא לפועל. כעת, טוען פרגוסון כי מלכתחילה לא בנה על הפליימייקר ההולנדי של אינטר: "סניידר הוא לא המחליף האידיאלי של סקולס", אמר הסקוטי בראיון ל"קוריירה דלו ספורט", "הוא שחקן פנטסטי, אבל לא מה שחיפשנו. רק צ'אבי ואינייסטה יכולים להיות מושווים לסקולס".

"גיגס וסקולס היו איתי מאז שהיו בני 13, הם היו בחורים צעירים, הם שמרו את רגליהם על הקרקע והיו צנועים. הם דוגמא מצויינת לשחקנים צעירים", הוסיף פרגי, אשר הודה כי בעבר אף ניסה להביא לאולד טראפורד את מגנה האגדי של מילאן, פאולו מאלדיני, "שאלתי את אביו של מאלדיני והוא הסתכל עלי כאילו אני משוגע. הוא אמר 'מה??' וזה היה מספיק בכדי שאבין שזה היה לא".

בקשר ליריבות הקבוצה במירוץ אחר האליפות העונה, פרגי מחשיב את מנצ'סטר סיטי וצ'לסי כיריבות העיקריות שלו: "האם הבלוז זקנים מדי? לא, בפירוש לא. יש להם המון ניסיון בדמותם של פרנק למפארד, דידייה דרוגבה, פטר צ'ך, ג'ון טרי, אלכס, ניקולס אנלקה ופרננדו טורס".

"אבל אין להם בני 36 או 37 כמו ריאן גיגס", הוסיף בראיון ל"גארדיאן", "למפארד ודרוגבה בני 33, אנלקה בן 32, לא שונה מקאריק ופרדיננד, ולא היינו אומרים שהם מתים, נכון? הם עדיין יהיו איום גדול ואנו מצפים מהם לאתגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully