וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו פורלאן: "לקיקה סאנצ'ס פלורס הייתה בעיה איתי"

החלוץ האורגוואי פתח פה על מאמנו לשעבר באתלטיקו מדריד. פלורס: "פורלאן חשב שיפלרטט עם היכולת לשחק או לא"

לאחר שהשלים את מעברו לאינטר, החליט דייגו פורלאן לפתוח את הפה על מאמנו לשעבר באתלטיקו מדריד, קיקה סאנצ'ס פלורס. בראיון לתחנת הרדיו "Onda Cero" אמר החלוץ האורגוואי כי "הייתה לו בעיה אישית איתי והוא הבהיר זאת בצורה גלויה, למרות שאני לא עשיתי שום דבר שאינו כשורה. לי בטח שלא היו בעיות איתו".

"קיקה פלורס היה אחראי על קבוצות והיו לו בעיות בכל מקום שבו היה. כולנו יודעים איך הג'נטלמן הזה עובד", הוסיף החלוץ, "אולי גישתי אליו לא הייתה מושלמת גם כן, אבל מעולם לא היו לי בעיות עם מאמן. אני בן 32 עכשיו וכבר עבדתי עם כמה מאמנים".

"אין שום הוכחות שהיו לי בעיות עם מישהו בשום קבוצה שבה אימנתי, אבל תמיד דרשתי הרבה מהשחקנים", ענה המאמן בראיון משלו, "אני דורש יכולת, זמינות וגישה. אולי פורלאן לא היה בסיטואציה כזו בעבר. הוא חזר אחרי תואר גדול בגביע העולמי, והיה צריך לחזור לבוץ ולשחק במצב שבו הוא הדמות המרכזית והוא החליט שהוא יחשוב, ישחק ויפלרטט יותר עם היכולת לשחק או לא".

"כשהבנתי שהאינטרסים של פורלאן לא היו כמו שלי, ושלי היו לזכות בכמה שיותר נקודות, העדפתי להמר על שחקן אחר", הסביר המאמן בן ה-46 את החלטתו שלא לפתוח עם פורלאן במשחקי הקבוצה, "פורלאן לא היה השחקן הגדול הראשון שאימנתי, ואני שומר על יחסים מצויינים עם השאר".

פלורס אימן את אתלטיקו מדריד בשנתיים האחרונות, והוביל את הקבוצה לזכייה בליגה האירופית והסופר קאפ האירופי, אך בעונה שלאחר מכן הקבוצה סיימה במקום השביעי והמאכזב והמאמן עזב את הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully