וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון: ללוז ושוחט רכשו 25 אחוז מהבעלות

שני אנשי העסקים הצטרפו לניהול המועדון בהשקעה של 1.2 מיליון שקל. רביב ספיר: "יש פוטנציאל אדיר שמוכיח את עצמו"

לאחר משא ומתן שנערך בחודש האחרון, הושלמה עסקת רכישת חלק מהזכויות בבעלות קבוצת הפועל ראשון לציון על ידי אנשי העסקים אבי ללוז ואורי שוחט. מקורות המקורבים למשא ומתן ציינו כי קבוצת א.ש.א.ל רכשה 25 אחוזים מזכויות הניהול במועדון בהשקעה של 1.2 מיליון שקל. המשא ומתן והשלמת העסקה נערכו עם בעלי זכויות הניהול בקבוצה – רביב ספיר ורון חדד, שרכשו אותה בשנת 2008.

אבי ללוז ואורי שוחט הינם אנשי עסקים, בעלים משותפים של קבוצת א.ש.א.ל ועוסקים גם בתחום הנדל"ן בישראל ובאירופה. אבי ללוז אמר לאחר השלמת העסקה: "מצאתי לנכון להיכנס למעורבות בתחום הספורט ולתרום לקידומה של אגודת הפועל ראשון לציון, אשר הביאה את עצמה בעונה האחרונה לכדי הישגים משמעותיים, בכוונתו להביא את הניסיון והיכולת שלנו על מנת לקדם את הפעילות העסקית בכל הקשור לתחום האוהדים, מכירת מנויים וגיוס מפרסמים. מעבר לזה חשוב לי ברמה האישית תחום הילדים והנוער אותו נמשיך לקדם ולטפח יחד עם בעלי הקבוצה, רביב ספיר ורון חדד ששמו לנגד עיניהם את קידום הספורט ברמה העירונית וברמה הארצית. מצאנו ברביב ספיר מעבר להיותו חבר, איש מקצוע, אדם אכפתי אשר בחר לתת מזמנו ומרצו שלא על מנת לקדם את עצמו או את עסקיו אלא אדם שרואה בדרך זו שליחות".

הבעלים של ראשון לציון, רביב ספיר מסר בתגובה עם החתימה: "אני מברך את אבי ואורי על ההחלטה שקיבלו ושמח שאנשים טובים ובעלי יכולות מוכחות מצטרפים למועדון שלנו. להשקפתי, לראשון יש פוטנציאל אדיר שכבר מתחיל להוכיח את עצמו בכל הקבוצות ועם כניסתם של אבי ואורי אני בטוח שהתהליך יואץ. חשוב שלעיר כראשון לציון יהיה מועדון כדורגל חזק ויציב".

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully