וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה במים פתוחים: דימיטרייב סיים עשירי

השחיין הישראלי הבטיח את מקומו בסגל האולימפי. בתחרות באילת הוא היה רחוק עשר שניות מהארד. יובל ספרא סיים 23

אירוע השחייה הגדול שנערך בישראל בכל הזמנים נפתח הבוקר (רביעי) באופן רשמי, כששחייני אירופה הבכירים זינקו למשחה הראשון באליפות אירופה שנערכה למרחק של 10 קילומטר. הבשורה הישראלית ממשחה הגברים הוא כניסתו של מיכאל דימיטרייב לסגל האולימפי של היחידה לספורט הישגי.

דימיטרייב הציג יכולת מצוינת והוכיח פעם נוספת כי הוא בין שחייני אירופה הבכירים במים פתוחים. השחיין נצמד כל הדרך לדבוקה המובילה, כשסיים את המשחה במקום העשירי והמכובד בתוצאה נאה של 1:53:31.7 שעה, עשר שניות בלבד ממדליית הארד ו-13 שניות מהמנצח, אלוף העולם הגרמני תומס לרץ. חברו לנבחרת יובל ספרא סיים במקום ה-23 בתוצאה של 1:54:54.8 שעה, מעט אחרי הדבוקה המובילה, כשנציג ישראלי נוסף, שחר רסמן, סיים שלוש עשיריות השנייה בלבד אחריו ומקום אחד מתחתיו.

תומס לרץ הגרמני הוכתר כאמור לאלוף אירופה במשחה לאחר שכבר לפני מספר שבועות קטף את התואר אלוף העולם בחצי המרחק. השחיין באילת את מדליית הזהב ממשחה זה והגדיל את מאזנו לשמונה מדליות מאליפויות אירופה השונות. הוא סיים את המשחה בזמן של 1:53:18.2 שעה והקדים את מנצח סבב גביע אירופה במים פתוחים שנערך בחודש מאי באילת, הרוסי ולדימיר דייצ'ין, שסיים בזמן של 1:53:20.0 שעה והוכתר לסגנו. במדליית הארד זכה האוקראיני איגור סניטקו, שסיים שניה וחצי בדיוק אחרי דייצ'ין.

במקצה הנשים הייתה חן פינסלי ליחידה מבין הישראליות שסיימה את המרחק, כשעצרה את השעון על 2:11:52.0 שעות והתברגה במקום ה-21 הכללי. השחייניות רותם עמית ולי כהן לא סיימו את המרחק. האיטלקיה מרטינה גרימלדי סיימה ראשונה, כשקטפה את הזהב בזכות תוצאה של 2:00:18.6 שעות. רייצ'ל ברוני סיימה שנייה ובארד זכתה הגרמניה נדין רייכרט שקבעה 2:00:20.0 שעות, שמונה עשיריות בלבד מהמקום השני.

שחייה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully