וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בבית"ר: "נעים יכול להיות רגוע, נגיע בטירוף גדול ממנו"

7.9.2011 / 13:45

בקבוצה מחכים למפגש עם הפועל תל אביב. המאמן גער בשחקניו: "כל טעות תעלה בגול, הפועל חיה מזה". מויאל בספק

ארבעה ימים לפני המפגש המסקרן נגד הפועל תל אביב בבלומפילד במסגרת המחזור השלישי בליגת העל, ויובל נעים כבר בהיכון. מאמן בית"ר ירושלים, שגם כך נוהג להעיר לא מעט לשחקניו באימונים ולהוציא לכמה דקות שחקנים שלדעתו לא מרוכזים, עשה זאת לא מעט פעמים באימון היום. מעבר לכך, נעים גער בצורה רצינית יותר מהרגיל על כל טעות, והבהיר את הסיבה לכך כשאמר למתן בראשי לאחר מקרה כזה: "נגד הפועל תל אביב כל טעות כאלה, תעלה לנו בגול. תהיו מרוכזים, הם חיים מטעויות".

נעים נראה מודע לכך שהשיטה החדשה עמה הוא משחק בבית"ר - קשר אחורי אחד ושני קשרי 50:50 לפניו, מחייבת תמיכה מלאה של כולם באגפים והעיר לשחקני הקישור מספר פעמים: "לא לשכוח, האחריות לעזור באגפים היא שלכם ולא של אף אחד אחר". שחקן בקבוצה אמר: "יובל יכול להיות רגוע, זה אולי המשחק היחיד שכל השחקנים פה בטירוף יותר גדול ממנו".

מי שמדאיג את הצוות המקצועי הוא הקשר קובי מויאל, שהיום נפצע שוב בקרסול, פציעה אותה הוא סוחב עוד מהמשחק נגד הפועל באר שבע בווסרמיל. מויאל יעבור סדרת צילומים ואחריהן יתברר האם יוכל לקחת חלק במפגש המסקרן מול האדומים. מתן בראשי חזר להתאמן באופן מלא והוא יהיה כשיר לפתוח בראשון. בבית"ר מקווים להעביר עד לסוף השבוע בבקרה גם את הזר שחתם בקבוצה מיגל פורטיז'ו ואת אופיר עמרם.

הבוקר התאמנו בבית וגן הבלם ליאונרדו פסוס והחלוץ ליאונרדו זגארו, שהגיעו אתמול להתרשמות בקבוצה. השניים ייבחנו במשך מספר ימים ואם אחד מהם ירשים במיוחד ייתכן שהיו"ר איציק קורנפיין ינסה לגייס כסף כדי להחתימו. במקביל, נעים עדיין מאמין שעד תום מועד ההעברות, תחליט מכבי חיפה בכל זאת לשחרר את אלון תורג'מן, כאשר השחקן אמר בשיחות סגורות כי אם זה יקרה הוא מעוניין לעבור לבית"ר.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully