וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מיגל פורטיז'ו חתם לעונה אחת

5.9.2011 / 15:15

הבלם הארגנטינאי יהיה הזר הראשון בסגל: "יש כאן הרגשה של משפחה". מאמץ להעבירו בבקרה. קריאף חתם לארבע שנים

הבלם הארגנטינאי מיגל פורטיז'ו (29) חתם היום (שני) לעונה אחת בבית"ר ירושלים ויהיה הזר הראשון של הקבוצה. פורטיז'ו התאמן עם הקבוצה בשבועות האחרונים והותיר רושם חיובי. בקבוצה יעשו מאמץ גדול לאשר את חוזהו בבקרת התקציבים על מנת שיוכל ליטול חלק במשחק הליגה הבא מול הפועל תל אביב.

"אני שמח מאוד לחתום. התאמנתי כמה שבועות עם הקבוצה והיה חשוב לי לחתום. לפני שהגעתי לכאן ידעתי לאן אני מגיע, כי בית"ר היא קבוצה מאוד מפורסמת. אני יודע שבשנתיים האחרונות בית"ר היא לא אותה קבוצה שהייתה לפני כן, אבל המטרה היא להצליח כמה שיותר. יש כאן שחקנים מאוד מוכשרים, צעירים מלאי פוטנציאל שיכולים להצליח ולהוביל את הקבוצה להישגים. יש כאן הרגשה של משפחה וזה דבר מאוד חשוב".

פורטיז'ו, שגדל במחלקת הנוער של בוקה ג'וניורס, יצא כבר בגיל 20 לשוויץ כשחתם בנוישאטל קסאמקס ב-2002. אחרי שנתיים בנוישאטל המשיך פורטיז'ו לסרבט, עבר לאנז'ה הצרפתית ואז חזר לשוויץ כשחתם ביאנג בויז, בה שיחק מ-2005 ועד 2010 (כולל עונה אחת בתווך כמושאל בוואדוז ועוד עונה כמושאל בלוגאנו השוויצרית). בעונה שעברה רשם פורטיז'ו 25 הופעות במדי צ'רנומורץ האוקראינית וכבש שער אחד בעונת העלייה של הקבוצה בחזרה לליגה הבכירה.

בנוסף לפורטיז'ו, החתימה בית"ר את הקשר הצעיר אופיר קריאף על חוזה לארבע שנים. קריאף בן ה-20 גדל במחלקת הנוער של המועדון.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully