וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: "אפילו עם קשטן הוצאנו נקודות מהגדולות"

7.9.2011 / 10:53

בהתאחדות לכדורגל יודעים שלואיס פרננדז נכשל בגדול, פסימיות לקראת הקמפיין הבא: ”פורטוגל ורוסיה? יהיה הרבה יותר קשה לעלות, צריך לקחת את הבית בפרופורציות”. בניון ביקש לא לבקר את בן חיים. כיאל: ”התפרקנו אחרי האדום”

AP

"הקמפיין הזה הוא אכזבה גדולה"

"התוצאות בקמפיין מדברות בעד עצמן. אפס נקודות נגד הגדולות, שני הפסדים בבית. אם היינו עולים עם מאמן אחר? אין לדעת, אבל אפילו בקמפיין המביך של דרור קשטן הצלחנו להוציא מהן נקודות. הקמפיין הזה הוא אכזבה גדולה". כך התבטאו אמש (שלישי) גורמים בהתאחדות לכדורגל לאחר שהסיכוי האחרון לעלות ליורו נגוז אתמול בהפסד 3:1 לקרואטיה.

במחנה הנבחרת, שם מתכוננים כבר לקמפיין הבא, הדגישו אתמול: "הלקח הכי גדול לקמפיין הבא הוא לקחת את סיכויי ההעפלה בפרופורציות הנכונות. הבית במונדיאל יהיה קשה הרבה יותר. לא יהיה קל נגד נבחרות כמו פורטוגל, רוסיה וצפון אירלנד שלא הפסידה ברוב משחקיה בקמפיין הנוכחי". בהתאחדות היה מי שאמר השבוע שאחד השיקולים המכריעים של מאמנים להגיע לנבחרת יהיה רמת הבית, מה שעשוי ליצור בעיה בבחירת מאמן, אם כי העריכו שאלי גוטמן יסכים לאמן את הנבחרת.

כזכור, אמש הופנו רוב החיצים בנבחרת כלפי טל בן חיים, שנעקץ: "כל השבוע התעסקנו במנהיגים אז הנה התשובה. בניון היה מצוין". בנבחרת סיפרו כי הקפטן ביקש משחקנים שלא להטיח ביקורת בבלם פורטסמות, ואמרו: "זה מראה כמה גדול בניון".

יש לציין כי רבים מהשחקנים האשימו את בן חיים בהפסד, אם כי חלקם ביקשו לציין שההפסד לא נגרם רק באשמתו. בירם כיאל אמר הבוקר: "הגול הראשון שספגנו היה נדיר, השאר כבר היסטוריה. המחצית הראשונה הייתה טובה, אבל אחרי האדום כבר התפרקנו והיה קשה מאוד להמשיך. בן חיים? אני לא מאשים אף אחד".

בנבחרת היה מי שביקר את העובדה שבחלק מהמשחקים בקמפיין הנוכחי המאמן לואיס פרננדז עשה את דרכו ישירות לצרפת, ולא הגיע לישראל כדי לערוך שיחת סיכום עם השחקנים. בסיום המשחק פרננדז שוחח ארוכות עם אנשיו, שניסו לנחם אותו. מקורב למאמן אמר: "הוא הוציא את המקסימום מהנבחרת. כנראה שאנשים כאן לא ידעו להעריך את העבודה שלו. במקום שכולם יהיו יחד סביב הנבחרת, בחרו לתקוף".

קשר פאלרמו ערן זהבי ספג צהוב שני שימנע ממנו לשחק מול נבחרת מלטה, שיהיה משחק לפרוטוקול בלבד.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully