וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביליץ': "צריך לכבד את ישראל, היא יכלה להבקיע עוד"

מאמן קרואטיה תקף חזיתית את התקשורת: "קשה להתכונן באווירה שכזו", והוסיף: "אני אלך אבל אביא את הנבחרת ליורו"

בקרואטיה חגגו שמחה כפולה הלילה (בין שלישי לרביעי). מעבר לניצחון הנבחרת על ישראל 1:3, היריבה שלהם עם ראשות הבית - נבחרת יוון - סיימה בתיקו 1:1 בחוץ עם לטביה, מה שהביא את קרואטיה לעלות לפסגת בית ו' כשהיא מובילה בנקודה אחת לפני היוונים, זאת לפני העימות הגדול בין שתיהן שייערך במדינת האיים, כשתיקו יספיק לקרואטיה להישאר במקום הראשון ולהעפיל אוטומטית ליורו.

אלא שלמרות הניצחון והמקום הראשון מאמן קרואטיה סלאבן ביליץ' לא אהב את האווירה לפני המשחק ויצא נגד אנשי התקשורת על כך שזלזלו כל כך בישראל ובעצם פגעו בעקיפין בשחקנים הקרואטים.

"קשה להתמודד עם אווירה הרסנית שכזו שהייתה בתקשורת, עם כל מה שהקיף אותנו בזמן האחרון", אמר המאמן. "זה הותיר חותם על השחקנים, אבל בכל זאת הצלחנו להגיע עם הרבה מוטיבציה למשחק. רוב אנשי התקשורת התכוננו למשחק ללא טיפת כבוד לישראל. צריך לכבד את ישראל, היא יכלה להבקיע עוד שערים".

ביליץ' אף התייחס לשאלה כיצד הרגיש כשהקהל קרא לו ללכת, ואמר: "זו לא בעיה מבחינתי. אני אלך אבל גם אביא את קרואטיה ליורו. לא אכפת לי שיבקרו את העבודה שלי, אבל מפריע לי שאומרים ששיחקנו לא טוב, כשזה לא נכון. השחקנים האלה רצים ורוצים, הם לא עולים למגרש כדי לשתות קפה, הם באים לשחק כי זה כבוד גדול לשחק עבור קרואטיה".

לאחר מכן התייחס המאמן גם מבחינה מקצועית למשחק: "מה שחשוב זה שנשארנו רגועים אחרי השער שישראל כבשה. השער שספגנו היה כששיחקנו טוב. הצלחנו להגיע בקלות לאזורים המסוכנים מבחינת נבחרת ישראל. ערכנו שני שינויים במחצית, אחד מתוכנן והשני כשצ'ורלוקה הוחלף בעקבות פציעה".

לקראת המשחק מול יוון אמר המאמן: "אני בטוח שנגד יוון יהיה לנו יותר קל, ויהיה לנו הרבה יותר חופש לשחק. יוון היא יריבה קשה, לא קל בכלל להבקיע להם שער, לא נבוא לשם לשחק על תוצאה".

בישראל האשימו השחקנים בעיקר את טל בן חיים

פרננדו סנטוס: "המשחק מול קרואטיה הפך קריטי ביותר"

בנבחרת יוון היו כמובן מאוכזבים לאחר התיקו 1:1 עם לטביה בחוץ. ארבעה ימים לאחר שהשיגו ניצחון חשוב מאוד בישראל, ירדה הנבחרת ממדינת האיים מראשות הבית, לשם היא תוכל לחזור רק אם תנצח את קרואטיה בעימות הישיר בין הנבחרות במחזור הלפני אחרון בבית.

"אנחנו מאוכזבים", אמר בסיום התיקו מאמן נבחרת יוון פרננדו סנטוס, "כי רצינו לנצח, אבל מצד שני אפשר לומר שנמנענו מהגרוע. עכשיו המשחק נגד קרואטיה הופך להיות קריטי ביותר עבורנו, אנחנו חייבים את התמיכה של האוהדים שלנו כדי להשיג את הניצחון".

"אחרי שספגנו את השער, הכול הפך להיות מסובך הרבה יותר", הוסיף המאמן הפורטוגלי של נבחרת יוון. הלטבים סגרו טוב את מרכז המגרש ויצאו להתקפות מתפרצות כדי לחפש את השער השני שלהם. אנחנו שלטנו במשחק, אלב לא הצלחנו להגיע למצבים".

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully