וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטיזן בלגרד: מירוסלב ראדוליצ'ה מצטרף בהשאלה

הסנטר הצעיר ישתף פעולה עם ניקולה פקוביץ' אחרי שהגיע מאפס איסטנבול. אבנגלוס מנצריס חתם באולימפיאקוס

פרטיזן בלגרד, יריבתה של מכבי תל אביב ביורוליג, ממשיכה להתחזק עם החתמתו של מירוסלב ראדוליצ'ה, שהצטרף רשמית לקבוצה הסרבית. הסנטר המבטיח יגיע כמושאל מאפס איסטנבול, אף היא יריבת הצהובים.

ראדוליצ'ה חתם בקיץ הקודם בקבוצה הטורקית, אבל החמיץ את המחצית הראשונה של העונה בשל פציעה, כשבחודש מרץ אפס השאילה אותו לאלבה ברלין. בשורות הקבוצה הגרמנית אותה אימן מולי קצורין, קלע הסנטר 10 נקודות בממוצע למשחק והוריד 3.6 ריבאונדים ב-25 משחקי ליגה.

ראדוליצ'ה גדל בז'לז'ניק, ובשורותיה סיים כמלך הסלים והריבאונדים בליגה הסרבית. בעונה האחרונה שלו בסרביה (2009/10) הוא קלע 13.7 נקודות בממוצע למשחק ב-14 משחקים ביורוצ'אלנג', ובליגה הוא קלע 21.1 נקודות והוריד 8.6 ריבאונדים. השחקן אמור לשתף פעולה בפרטיזן עם ניקולה פקוביץ' שחזר לליגה הסרבית וישחק בפרטיזן עד לסיום השביתה ב-NBA.

* אולימפיאקוס הודיעה על החתמתו של הגארד הצעיר אבנגלוס מנצריס לארבע שנים. מנצריס הגיע מפרישטרי, שם הוא החל את הקריירה. ב-28 משחקים בליגה היוונית בעונה שעברה הוא סיים עם 8.6 נקודות בממוצע למשחק ו-3.3 ריבאונדים. עונה קודם לכן הוא הסתפק ב-3.3 נקודות ב-21 משחקים. כמו כן, מנצריס היה שותף לזכייה של יוון במדליית הכסף באליפות אירופה בקרואטיה.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully