וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר ויינטרוב: "המזל הגדול שלנו שהמפגש בבית"

הטניסאי הישראלי מתכונן למפגש הדייויס נגד קנדה, מעריך מאוד את היריבה, ומספר: "הכושר שלי טוב מאוד בזמן האחרון"

אחרי שנעצר בגמר הצ'לנג'ר בבנגקוק, אמיר ויינטרוב ישחק בשבוע הבא במפגש הפלייאוף של גביע הדייויס נגד קנדה מול הקהל הישראלי, ונראה שהוא כבר מתחיל להתרגש לקראת האירוע החשוב. "הכושר שלי טוב מאוד בזמן האחרון", סיפר הטניסאי הישראלי. "עכשיו נאלצתי לעבור מחבט וזה קצת הקשה עלי אבל אני מתרגל אליו ומרגיש יותר טוב".

שחקן נבחרת הדייויס של ישראל, אמיר ויינטרוב. ברני ארדוב
"הקשר הזה הוא מה שמחזיק את הנבחרת כל כך מלוכדת ומוצלחת". אמיר ויינטרוב/ברני ארדוב

על השינוי במעמדו מאז הניצחון על פולין בחודש מרץ, אמר ויינטרוב: "היום קצת יותר מכירים אותי אז זה קצת משחרר, אבל הרצון להצליח וחובת ההוכחה תמיד שם. כל מפגש הוא בפני עצמו וחובתי לעשות את הטוב ביותר בשביל הנבחרת. המפגש הקודם גרם לי להכרה יותר גדולה בארץ ונתן לי ביטחון. התוצאות היו טובות מאוד אחרי הדייויס וזה נתן לי קרש קפיצה גדול".

על מחנה האימונים שנפתח זה עתה לקראת המפגש, אמר: "אנחנו מתאמנים ביחד ונפגשים בכל מועד שאנחנו יכולים. הקשר הזה הוא מה שמחזיק את הנבחרת כל כך מלוכדת ומוצלחת. למרות פער הגילאים בינינו זה יתרון מבחינה מסוימת. אנדי ויוני מנוסים והם מעבירים את הביטחון והניסיון אליי, וככה עוזרים לי להתקדם".

למרות הביתיות, לויינטרוב ברור כי האתגר במפגש יהיה גדול ביותר: "ראיתי את כל הקנדים משחקים ואני מכיר אותם היטב. אנחנו הולכים להתמודד עם נבחרת מאוד חזקה שכל השחקנים שלה עכשיו בקו עליה ופורצים קדימה. לא יהיה פשוט, אבל המזל הגדול שלנו שזה בבית. הקהל ללא ספק הוא הנקודה החזקה שלנו, הוא זה שמביא לנו את הביטחון ומוציא את היריב מכליו. רק איתו נוכל לנצח את המפגש הזה".

בתוך כך, לאחרונה סוכם שיתוף פעולה של איגוד הטניס עם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים לנהיגה בטוחה ולהקניית ידע על בטיחות בדרכים והתנהלות בטוחה בהן. בין השאר כולל שיתוף הפעולה פעילויות הסברה, בדגש על השתלמויות לשחקני טניס ומאמנים שיתקיימו במהלך תחרויות מרכזיות. בגביע הדייויס הקרוב אף יוצבו "הרכב המתהפך", מתקן ענק בין ארבעה מושבים המדמה התהפכות בזמן נסיעה, וכן "המשכנע", כיסא המדמה התנגשות ובכך מעלה את המודעות לחגירת חגורות בטיחות.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully